Summa sidvisningar

16 juni 2009

Gott med mat men inte så starkt!

Jo köttfärssåsen blev en aning stark :) men pappa kommer nog tycka om det för han tycker om när det är starkt!
ja efter vi hade käkat så åkte vi och handlade mamma ,jag och syrran på Kronhallen! Där hitta jag mig en vattenpistol:) haha den var fin fin och grön dessutom :D Det gillas! blir bra att ha på lördag! Ja men sedan drog vi till ÖB och sist Coop :D Här blev det visst att åka runt hela stan! Vi köpte även den goda laxen och goda Romsåsen på COOP! Mums säger jag bara :P
ja sedan när vi kom hem så tog jag det lungt och sedan kollade man på Sverige-Vitryssland! det blev vinst =) Skönt! Kul att Emil Johansson fick spela från start :) Ja efter fotbollen så satte jag mig här! Bara kolla runt! Men det blir till att sova snart ska upp och köra i morrn :)
Ja det börjar närma sig att skriva och köra upp! Jisses vad fort det går!

Ja sedan vill jag bara påminna om det är Grillfest hos mig på lördag den 20 juni på självaste midsommardagen! Där jag bjuder på potatisen och sallad! Då det man tar med sig är det man ska äta och det du ska dricka. Om man inte vill ha färskpotatis så får man ta med eget!

sängen nu! Sussa så sött!

Pusshej

3 kommentarer:

  1. vad trist att jag jobbar då :( jag jobbar alltid när det vankas något roligt hemma i kga!

    SvaraRadera
  2. Tur jag är ledig och kan vara med ^^.

    SvaraRadera