Summa sidvisningar

11 juni 2009

Onsdag bara sprang iväg

Ja det börja med att jag vakna vid en 10 men låg och drog mig en stund innan jag gick upp! Ja sedan bar det ner till stan där jag träffade Rögla och vi käkade på Colleseo! Mums och mätt som bara den blev man! Ja sedan så kom Linda :) Blev att man kolla lite på studenterna! Grattis får man ju säga! Vad gammal man känner sig fast det "bara" är 4 år sedan man själv tog studenten!

Vad man saknar skoltiden för man hade en sån trygghet, du visste vad som hände och skulle hända, du hade dina lov som var helt underbara. Visst man hade lite och göra men du hade ändå tid att göra lite iallafall! Ja men saknar verkligen skoltiden!
Men visst är det skönt att ha ett jobb om man nu har ett jobb. Att när man kommer hem så kan du göra vad du vill, men när man går i skolan så finns det alltid nåt du ska göra! Så det finns många för och nackdelar med allt! Ja usch nu väntar man bara på att få reda på om man kom in på universitet i höst! Hatar att få vänta! Man vill bara få reda på det!
Ja efter det så blev en glass på Mc :)
Där efter blev det att an följde med Linda hem, där jag sa att jag kunde hjälpa henne med hennes sista arbete inför sommarn :) så där började vi med att spela lite guitar hero :) och därefter blev det att jobba med arbetet och det blev klart till slut! Tyckte det blev riktigt bra! Ja och när jag kom hem så blev det visst en sväng vid datorn och då går klockan minsann fort :P

Nej ska nog allt ta och sova snart!

Sussa så sött alla!
Pusshej

1 kommentar: