Summa sidvisningar

13 april 2009

Annandag påsk



Jaha denna dag blev fullt upp tydligen :D Blev visst att man gick upp lite sent än vanligt! Kändes konstigt! Men det gick det med! Skickade ett grattis till Emelie som fyller 23 idag! Grattis gumman :)


Ja men det började med att Ulliz skickade ett sms och frågade om jag hade något speciellt för mig idag men det hade jag inte så vi skulle ta våran lång promenad idag istället! Jag värmde pizzan som blev kvar sedan igår, sedan knalla jag mot Ulliz och hon skulle möta upp mig. Ja den promenaden blev lååååång kan jag lov och mycket hände under tiden!


Blev skrämda så vi hoppa av skräck när en liten unge tuta på oss haha, ja där var jag nära att få ont i magen av att man skratta så mycket, pappan satt i baksätet ;) Skämdes nog lite! Ja sedan prata vi en massa och sedan kom jag på efter en timmes gående att filma också! :P


Haha ja det blev roliga filmer där man mestadels hörde oss! Men vad annorlunda man låter än vad man tror! Sjutton vad vi skratta åt det senare! Ja sedan gick vi hem till Ulliz där vi fortsatte att prata massa skit :P och flumma, ja sedan kom Lena och Madde på besök och de fick se våra fina filmklipp :D

Ja i morrn så ska jag iväg och träna igen :) äntligen känns det som! Vad skönt det känns att komma igång med träningen och skulle inte vara helt fel med att träna 3 gånger i veckan egentligen! Ja nu får vi även hoppas på att man blir helt frisk från förkylningen så jag kan köra hård konditionsträning och den där hopptestet som jag pratar om!

Efter det så ska jag träffa nån som var ett bra tag sen man träffa, kommer inte ens ihåg när det var sist! Så det ska bli riktigt trevligt!
Nej nu ska jag strax sova!
Sköt om er!
Pusshej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar