Summa sidvisningar

29 april 2009

Mitt i veckan alltså lilllördag

Ja idag blev det ju först att köra med trafikskolan och det känns riktigt kul att köra som man inte känt förrut! :) Trafiklärare jag har är helmysig och ger massa tips på hur man kan göra vissa saker så det är hur bra som helst! Ja efter det så blev det att cykla hem en sväng och käka mat för därefter cykla vidare till träningen och ja efter dagens träning så känner jag redan i rumpan och benen så får se hur det känns i morrn!

Ja väl hemma igen så har jag bara tagit det lungt och dessutom så fick jag hem filmen Twilight och jag hade förväntningar på den filmen och den var så mycket mycket bättre så himla underbar film! Det är om en tjej som ska bo hos sin pappa ett tag com hon inte träffat så mycket!
Får gå på en ny skola och redan första dagen lägger hon märket till en kille! Men de hon lärde känna sa att det inte var någon som passa honom!
På biologin så fick hon platsen bredvid honom och ha beter sig väldigt mystiskt! Det stör henne väldigt mycket och vill då ta reda på varför han beter sig så, men han är inte i skolan på en hel veckan men sedan helt plöstligt på biologin så sitter han där och är helt plötsligt trevligt! Men allt eftersom så blir hon fundersam, när han rädda henne från att blo klämd mellan sin bil och en annan bil. Men han själv var även nyfiken på henne men sa till henne att det inte är bra och det gjorde såklart att hon blev ännu mer nyfiken på honom! Fick allt mer och mer hintar om vad det var med honom och när hon till slut fick reda på att hon hade rätt så vände det hela och de blev ett par och vad som händer därefter så får du allt ta och se filmen! ;)



Ja och ikväll ska jag iväg och kolla på fotboll, Degerfors hemmapremiär mot Karlslund! Får hoppas på att det blir vinst för det skulle kännas riktigt skönt för de!
Ja sedan är det hockey igen ikväll Sverige -USA, så den får man nog se från andra perioden iallafall! :D
Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar