Summa sidvisningar

26 april 2009

Tråkardagen + dåligt väder

ja då kan det helt enkelt bara bli ännu tråkigare! Ja visst jag sov lite längre idag! Så det kändes ju ändå skönt! Nåt bra denna dag ju!

Ja nu har man varit dålig på att skriva igen! Så vad gjorde jag i fredags? Fan minnen är inte det bästa jämt, här måste det skrivas upp för att komma ihåg! Jag hade en aning tråkigt så jag skicka sms till Lena för att fråga vad hon skulle göra , hon och Malin skulle till Ulliz med flyttlådor och då kände jag att jag lika gärna kunde gå dit :) så efter vi burit upp alla lådorna så åkte vi alla till Tivolit som är i stan denna helg! Haha ja man måste få känna sig som barn IGEN!

Ja men vi skramla ihop de pengar vi hade för att få åka en karusell iallafall och det blev Break dance! Haha, ja sjutton vad de drog igång när man trodde de skulla sluta men icke! Ja så det blev ett bra åk som var värd pengarna iallafall! Ja sedan var man ju tvungen att spela på chokladhjulet men tror ni jag vann nåt eller! NEJ så det blev ingen choklad! Ja sedan åkte vi och runt stan lite! Ja men det är alltid lika kul ;) men jisses vad trött jag var, så de skjusta hem mig och jag satte mig vid datorn men kände att jag inte var så värst pigg fast jag satt där så jag gick och la mig! Dessutom så kom jag även på att jag skulle till tandläkaren vid 8.40 så jag satte på väckarklockan 7.30! Usch man var lite trött fast man hade gått och lagt sig vid en 23! satte på en film som vanligt, ja och den filmen såg jag inte mycket av för jag somna rätt omgående men vad skönt! :) ja så igår lördag så var jag upp någelunda tidigt igen! Ja men det känns ju också riktigt skönt! Ja så efter tandläkaren så gjorde man inte allt för mycket, var ute i trädgården en stund där våra små underbara kissemissar bara njuter, även lilltussen njuter men bara om hon är i ett litet träd som vi har! haha hon ser vekligen ut som en lite chinchilla då ;) men ack så söt! :D



Ja sedan var man iväg och kolla på KB´s hemmapremiär mot IK Gauthiod, där det blev en vinst till slut! De stod 0-1 efter första där inte KB hade så mycket spel utan fick mest bara jaga. Men inför andra halvlek så började de spela upp sig och de kvitterande till 1-1 och strax senare till 2-1, sedan fick de in ett kvittrings mål men KB fick in yttligare ett mål mot slutet av matchen så det vara bara att spela tråkig fotboll och hålla i bollen! Så det sluta 3-2 och de fick med sig 3 poäng riktigt skönt!

Ja efter det så åkte vi runt en sväng och hamnade till slut i i K-hamn på Maxi. Ja seda hem för att senare gå till Ulliz där vi skulle ha hockeymys för Sverige spela mot Österrike. Ja matchen sluta med storvinst till slut 7-1! Grattis! Match igen på måndag mot Lettland! ja det ser ut som det kan gå vägen för Sverige i detta vm!

Ja och idag är det söndag och jag har en aning tråkigt. Vill göra nåt men vet inte vad för vädret är inte det bästa direkt heller!
Nu har solen hitta hit :D Håller nu på att färga håret, var så trött på min utväxt! Får se hur det blir! Ja kom nyss hem från ha varit till Maxi!
I morrn är det ingen vanlig dag för det skulle vara morfar födelsedag! Så det blir att åka till graven i morrn! Men sedan ska jag även köra med trafikskolan i morrn 7.15 så det blir att gå upp tidigt i morrn, men riktigt gôtt kommer det kännas oxå och därefter blir det att träna igen!
Nu ska jag inte skriva så mycket mer!
Sköt om er!
Pusshej











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar