Summa sidvisningar

30 april 2009

Valborg

Ja det idag är det Valborg och varför firar vi detta nu då?! För det första var det med häxor att göra men nu mera så är det för att välkomna våren! Ja så idag har jag jobbat som jag inte gjort på några veckor nu! Var på sandviksskolan som jag har varit förrut och ja där trivs jag! 8.00-16.16 jobbade jag idag och så passande när det är fint väder så man får vara ute en hel del!



Annars idag så jag vet jag inte vad som händer förutom att jag troligen ska vara med Linda en stund för det var ju ett tag sen vi sågs nu!



Jja nu kollar man även på hockey Ryssland-Sverige! Just nu står det det 3-3! När jag ändå pratar om sport, jag var ju på Degerfors igår och de vann till slut med 3-2, riktigt skönt för de att få med sig 3 poäng och den som var riktigt bra igår var Bertilsson som gjorde så det blev en straff så de kunde kvittera 1-1 eftersom Karlslund gjorde mål rätt tidigt men vilket skit mål och sedan så gjorde Karslund mål igen rätt fort. Ja och sedan spelade bertilsson fram bollen till Samuelsson som kvitterande och sedan avgjorde Bertilsson själv 3-2! Så det var ju rikigt skönt för de!



Nej nu ska jag se hockeyn!

Kom igen nu Sverige!!!


Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar