Summa sidvisningar

5 april 2009

Äntligen!


Har nu fotbollen dragit igång på riktigt :P Allsvenskan drig igång i går! Ja och bajen spelade oavgjort borta mot elfsborg! Vem gjorde inte målet då :P Jo Emil Johansson som kommer i från lilla Karlskoga :P

Ja sorry att jag varit dålig på att blogga men det har bara inte blivit av! Har varit påväg att skriva men det blev aldrig av! SÅ vad hände annars i veckan? Torsdag och fredag så jobbade! Men barn som är asylsökande! Riktigt trevligt var det och riktigt nyttigt att lära sig om de olika kulturer!
Ja sedan efter jag jobba i torsdag så var jag och gratta lilltösen Lindi som fyllde 17 :) Grattis!
På fredag så var jag med Linda , där vi var på stan en sväng och jag hittade en klänning/tunika som passa för mig att ha på dopet som vi var på i går lördag! Snacka om tur för annars hade jag haft värsta problemet att välja! Annars sedan så var vi hemma hos mig och satt lite vid datorn och kollade på tv!
I går lördag då rå, så var vi som sagt på dop av mitt kusinbarn :) Arvid, så söt :) Som alla bebisar är! Ja sedan när vi kom hem så kom Malin hit en sväng och vi käka chips och dip medan vi kollade på Robinson som jag inte följt för fem öre för jag glömmer bort det helt och hållet! Men sedan när Malin skulle cykla hem så följde jag med och sedan cykla vidare till Linda :D Där vi var en stund för senare möta Rögla en sväng! Vi följde me han till Max för han var hungrig! Haha, fan va fulla vissa var där, man kunde inget annat än att bara skratta! Speciellt tille en person som vill hoppa hödhopp! SLuta väl inte allt för bra eftersom han slog i haka i bordet och började blöda inte så kraftig men ändå! Så sedan gick vi till busstation där vi fick man fick vänta en stund eftersom bussen skulle gå drygt 30 min senare! Stod och pratade där en stund! Bussen kom till slut så det vara bara att trampa hemåt! Väl hemma så var det bara at lägga sig i sängen, jag somnade nästan på en gång fast jag drog i gång en film! :P

Ja men vad händer idag då, ska iväg och kolla på lite fotboll :P Rävåsen-Svartå, kommer nog bli kul :D och sedan bär det vidare till Degerfôrs på ljusparty. Ja vad som händer därefter är det ingen som vet!

Ska ta och ta en dusch nu!

Sköt om er!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar