Summa sidvisningar

22 april 2009

Sol men ändå inte varmt


Skönt att få lite solenergi för det behövs verkligen, tankarna bara går runt runt i mitt lilla huvud! Jag vill bara att morfar kommer tillbaka! Jag har verkligen insett hur mycket du betydde för mig! Jag vill ge en person mitt fulla stöd men jag känner att jag inte kan eller har ork för jag har full upp med att göra så jag själv mår bra! Jag gör så gott jag kan med att hjälpa dig men du kanske tar det på fel vis och det är inte meningen! Men jag känner att jag inte vet hur jag ska stötta dig! Du ser ner på dig själv så mycket som du inte borde! För du kan allt, för du har all det där tålamodet som inte jag har! Du kan så mycket mer än vad du tror eller vet! Du sa en gång att du ville vara som mig och jag lovar ibland vill man inte det!
Vissa gånger vill jag vara som dig och jag ser upp till dig och tacksam för allt du gjort mig!

Jag är tacksam för alla som finns i min närhet och det är tackvare er jag kan gå vidare med allt som gått emot mig och jag kan inget annat än att bara tacka er! Ni vet vilka ni är och säger bara ta åt er! Spenderar allt mer tid med mina vänner just nu och det känns så otrligt underbart för det är på så vis jag kan få all den energin jag behöver!

Ja idag var jag iväg och träna igen! Ja träningsvärken sedan i måndags känner jag fortfarande av och det känns bara för skönt! :) Idag körde vi lite mer rumpa så vi får se hur det känns i morrn när jag ska in till storstan och träffa Fia!
Längtar redan! Tänk att man kan känna sig trygg med en person som man hat växt upp och kan känna att man har lika roligt som när vi var små! För ibland kan man växa ifrån varandra men det har inte vi och det har nog mycket med att göra att vi vet varför vi är som vi är! Man behöver inte tänka till utan det är bara att säga nåt och fast det är blir fel så förstår du! Känns så underbart!


Ja annars så har jag bara tagit det lungt, ska snart gå ut på en promenad! Ska börja med stegräknara och sedan jämföra hur många steg jag tar från dag till dag! Ska bli rätt kul! Känner att jag verkligen har fått motivation till att träna och man märker skilland och det känns så skönt! Nej nu ska jag ut åoch gå en promenad!

Sköt om er så länge!

1 kommentar:

  1. Hej . Tänkte bara fåga om du kan skicka lite biler till mig från Lördagen. Du tog ju massa kort. :)

    Min mail adess är: carina216_63@hotmail.com

    Kam carina

    SvaraRadera