Summa sidvisningar

1 april 2009

Grattis

till mig idag! Det är min födelsedag! Dagen började med att jag cyklade iväg till brickgården där jag skulle träna! Efter jag kom hem så släppte jag ut lilla Denniz i det sköna solskenet och han njöt som bara den!

Ställde soffan på sin rätta plats och såklart kom man och tänka på Morfar som alltid brukade sitta där när det var tillräckligt varmt! Men det kommer inte bli så länge :( usch allt mer och mer som är typiskt morfar grejer kommer komma fram! ingen som sitter på balkongen, ingen som sitter på soffan på framsidan! Ja det är bara en del av det hela!Saknaden är enorm och obeskrivlig!


Ja sedan gjorde jag klart tårtan som vi skulle äta senare på kvällen! Ja den blev jag rätt så nöjd med, kunde gjort den lite mer rak :D haha ja men god blev den iaf! tyckte jag iallafall! Kanske lite mycket grädde på utsidan!
Ja men annars var det en bra dag jag fick iallafall :)
Tack alla som gratta mig!
Det jag fick var Blommor,pengar, en bok om Astrid Lindgren, biljett till P!NK, skedar. Jo men det var väl det jag fick, usch känner mig så senil :P
Nej men jag ska ta och gå för att sova! Ska jobba i morrn visst det är inte förrens 11.30 men skönt att vara uppe någelunda!
Tack ännu en gång alla! Som tänkte på mig!
Natti natti
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar