Summa sidvisningar

9 april 2009

Skärtorsdag

Ja det har allt varit en rätt små seg! Visst har man hunnit med en del men ändå varit segt! Var in till Kristinehamn där vi hämta kranen vi ska ha i köket och sedan hitta vi ett tvättställ till badrummet på övervåningen. Toalett har vi redan köpt, så där kommer vi sakta men säkert framåt!

Ja sedan var man in till Degerfors för att se lite fotboll! Degerfors mot KB Karlskoga och där blev det 5-4 till slut. Det var inte den bästa matchen men alltid något, speciellt när det spelas på gräs för det är verkligen fotboll det :D Vad gör det inte även bättre när det är många fina killar som spelar :P





Ja och nu här på kvällen så har jag inte gjort allt för mycket än att bara ta det lungt! Vad som händer i morrn vet jag inte direkt! Än att vi ska ha en liten påskmiddag här hela familjen! Lika trevligt! För det här med familjen är en väldigt viktig del! Har man ingen bra relation så blir det man saknar allra mest! Annars vad som händer i helgen är att vi ska till skoghall till mina kusiner där, ja eller nu mera är det bara den minsta kusinen som bor hemma! Men hoppas de andra kusinerna kommer också!

För man saknar den tiden man hade med kusinerna, när vi hade stugan lite utanför Degerfors, ute på landet! Vad mycket bus vi hittade på tillsammans men även att mormor och morfar levde. Men även de andra släktingarna som även fanns där! Släkten bara minskar. Den äldre generationen dör ut sakta! Det är såhär man märker hur viktig den äldre genaratione betyder för oss yngre! Vi får reda på hur det var på deras tid och vi kan allt mer vara tacksamma för att vi lever i den tiden vi gör, för det är så mycket bättre än förr i vissa lägen inte alla!
Nu när tänker på det så kommer jag på tanken om min farfar som dog när jag endast vara 2 år och inte har någon bild av alls hur han var, eller om han var lycklig av att få ett barnbarn till. Tänk om jag kunde få träffa honom och kunna få lära känna honom, för att se vad han var för person! Även få se om pappa har fått några drag av honom! Kanske till och med att man själv kanske har fått några drag av honom! Skulle farmor vara annorlunda än hur hon är nu? Ja men det är många funderingar och frågor man har!


Om jag bara kunde få en kram av någon man känner något alldeles speciellt för och han likadant! Det känns som det var evigheter sedan man fick känna något sånt! Bara att få höra orden att någon tycker om mig för den jag är!

Får även säga grattis till Örebro som får spel i allsvenska näst säsong och möta Bofors! Skönt med lite derby!





Varför kan jag inte bara sluta tänka på han
men det är en del jag skulle vilja få svar på
men jag vet nog varför det blev som det blev
jag vet att det är en känslig sak
men ändå det är inte hela världen för det kan man lösa
De få gångerna jag fick vara vid din sida så kände jag mig trygg
ville inte gå ifrån dig utan jag ville vara kvar i din famn!
Hur kunde jag erkänna så pass tidigt att jag kände något för dig än annars?!


Nej nu ska jag inte skriva någe mer!
Sköt om er!

Puss hej!




1 kommentar:

  1. Tjena snygging ;)
    Jag visste inte att du var så kär i mig *kram*

    SvaraRadera