Summa sidvisningar

19 april 2009

Back in town

efter en dag i Linköping! Ja KB fick iallafall en poäng med sig hem! De ägde hela först halvlek där Kenty inte hade mycket att säga till om men det stod ändå 0-0 , kenty fick även en spelar utvisad i slutet av andra, som jag anser var helt onödigt gjort då han fick första gula kortet för att ha sparkat bort bollen efter domarn hade blåst och det andra kortet fick han mot slutet av andra! Ja men det är ju hans val men taskigt mot lagkompisarna! Ja men sedan i andra så var det Kenty som hade fått i gång sitt spel och dessutom med en spelare mindre! Ja ledde Kenty där ett tag, ja och en viss spelare där var inte riktigt klok men det är en annan femma :P Ja men KB reducera med några minuter kvar! Det var riktigt rättvist måste jag säga!

Ja men igår då så började det med att jag och Ulliz drog till Lena och "Rutgher" redan vid strax efter 3 :) Då Lena var i duschen men det var bara att vara social med "Ruthger" haha Som han sa till mig att han visste inte varför det var så roligt att stri med mig, men då svara jag att det måste vara lite för att jag tar åt mig ibland ;) Ja men vi hann med att sjunga lite singstar innan de andra börja komma! Så det blev lite Guitar hero world tour. Jisses det är inte lätt det där med att spela trummor :P Det ser ju lätt ut när man kollar på, visst klart man kan färger men sedan att komma ihåg vart den färgen ligger!

Haha ja men det gick någelunda till slut! Mycket lättare med guitar måste jag ju säga för där har man lärt sig var färgerna är och man behöver inte kolla på knapparna! Ja sedan vid en 7 så drog vi upp till Harry där det skulle bli mat! Ja senare på kvällen så blev det en hel del dans, vi önska de första låtarna som dj spelade Tingeling tingeling :D haha den är ju bara helt underbar den låten och den kanske vi skulle skickat till Euroivision! Det vore väl nåt!? Ja och sedan var det bara att sätta igång att dansa. Ja senare kom det två utländska killar som dansa och det fatta tydligen inte att vi INTE ville dansa med dom fast vi visa rätt tydligt genom att flytta på oss när de kom närmare oss! Ja men vi dansa på en hel del och vi hade kul och det är huvudsaken! Jag lekte lite paparazzi och tog en hel del bilder! Som jag nu lägger upp på Facebook, och om det är någon eller några bilder ni inte vill ska vara där! Taskigt läge ;) hehe! Ja om ni inte kommer med en riktigt bra orsak varför jag skulle ta bort den såklart!
Ja men här ser ni några bilder på några av de Bofors spelare som var med på middagen! Vissa ville till och med ställa upp på bild! Vad snällt, men de är väl vana också! Ja men det var iallfall är väldig rolig kväll och många skratt blev det! Tackar så mycket för denna kväll alla som var med!








Ja men sedan får vi inte glömma bort att lägga upp en bild på den söta Dj:n! Som egentligen inte ville bli med på en bild fick ändå vara det! Visst är jag snäll!


Ja men nu ska jag ta och lägga mig! Sköt om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar