Summa sidvisningar

17 april 2009

Snacka om att de går fort..



Ja vad sjutton tog denna vecka vägen? Visst veckan är inte slut med ändå! Ja nu har jag inte hunnit eller orkar skrivit något sedan i tisdag! Jo det är faktiskt rätt dåligt!





Kan ju kortfatta vad jag gjort! Onsdagen så var jag till kuratorn och hon tyckte nu att jag verkligen har fått mig en kick som gjort att jag mår så mycket bättre än innan! Ja så jag kan bara rekommendera om ni någon gång känner att ni har svårt att prata ut med kompisar och familjen, för vissa kan man inte prata med de om! Så gå till en kuratorn! För det får en verkligen att se det hela på annat perspektiv, för det är ju så att ibland att ens nära och kära säger något men man tar inte åt sig av det så kan det vara bra med en utestående! Men om jag känner mig sådär nere igen så är det bara att jag kontakter henne igen! Ja annars i onsdags så blev det rätt lungt men gick en liten promenad senare på kvällen med Ulliz! Försöker nu att gå minst en promenad varje dag, för det känns så skönt efteråt! Dessutom så hade jag en rätt go träningsvärk från tisdagens träning, men de är ju skönt på samma vis också :)

Torsdagen började med att cykla iväg till brickegården och även då hade jag allt lite träningsvärk. Men det känns verkligen skönt efter man tränat, dessutom så märker man och känner skillnad! :) Ja sedan tog jag det lungt hemma, var nära på att åka iväg och cykla en sväng men det blev det inte. Senare på eftermiddag var jag på en lite utbildning hur jag lättare kan ge vikarieförmedlingen när jag kan jobba via internet. Det är ju väldigt bra och man kan ändra hemifrån än att hålla på att skicka iväg ett mail varje gång man kommer på att man skulle göra nåt speciellt! Ja resten av kvällen blev lung, men sedan ringde Ulliz och hon ville ut en sväng så varför inte, så vi gick en promenad.

Ja nu idag är det Fredag och det är inte allt för mycket bestämt om vad som händer än att jag ska var med Petra en stund här senare och det var inte direkt igår! För det har blivit en hel del tid med Ulliz men hon ska ju snart flytta den lite token :P Inga spontana träffar på samma vis ju :/ det är synd för vem ska jag nu kunna våldgästa!?
Sedan vad som händer ikväll är något man märker!

Men i morrn är det Bofors Middag och det sk bli riktigt kul! Börja med att vara hos Lena innan och när jag drar dit är sånt som märks!

Ja sedan får man inte glömma att Degerfors har serie premiär borta mot Arameiska/Syrianska. Tyvär så kan man inte åka iväg och kolla, men som en skrev till mig: Det är ju snart hemmamatch! :D visst är det så men inte förrens 29 april som är mot självaste Karlslund som gick upp från division 2 och nu i division i Degerfors serie! Ja men nu har jag lovat att jag ska till och se fler matcher än på flera år! Vet inte hur länge sedan! Men det känns lite kul eftersom Patrik Werner som nu är huvudtränare och ska bli intressant!

Ja nu på kvällen så var jag först med Petra där jag lämna tillbaka filmen Patrik 1,5. Som är en hel mysig film och visst jag hade inga direkt förväntningar på den så klart den blir bra också :) Ja där var jag en stund där vi satt på balkongen och hade det lagomt mysigt när solen låg på som bara den, men skönt :) Åkte och gick en hel del folk där! Ja efter det så åkte jag hem en sväng och tog en snabbdusch för senare åk in till Degerfôrs, ja ni hörde rätt Degerfôrs en FREDAG! Ja det brukar vara åt andra hållet man åker på helgerna! Ja men vi hade det trevligt och vi avsluta kvällen att gå till innestället där, som är riktigt riktigt heligt när det gäller fotboll! Jisses trodde jag inte! Haha första gången jag var där på självaste BOSNA! Ja där hade de massa bilder på degerfôrs spelaran genom tiderna, riktigt kul att kolla på! Ja därifrån kom vi vid en halv 1 skulle jag tro! Ja och nu sitter man här en stund och tänkte nu ta att sova lite!

Sköt om er!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar