Summa sidvisningar

6 april 2009

Välkommen..


säger vi till våren som kommit efter om och men! Tackar att den komm iallafall för det såg inte så ljust ut för två veckor sedan då vi fick massa massa snö! Men den försvinner allt eftersom nu när även solen hittat fram! Men det finna bara lite lite snö nu kvar!
Jag sitter här och har precis käkat och ska snart duscha, för senare ska jag träffa Linda för en liten promenad i detta härliga väder , för senare träffa Rögla. Vad som händer därefter är det ingen som vet utan sånt som märks!



I morrn ska jag träffa Lena och Malin för att vi ska fixa lite! Men det blir efter Lena har slutat jobba.
Ja va härligt när fotbollen börjar mer och mer, Nästa helg så har KB premiär borta BK Kenty.
Riktigt kul när det är helt nya motståndare och slipper alla dessa stockholmslag!

Ja idag har jag haft det väldigt trevligt och roligt! Mötte först upp Linda vid stora rondellen och vi gick vidare mot stan för senare möta upp Rögla! Vi gick vidare till Donkan där vi käkade ocg gick senare vidare för att gå runt lite. Ja klockan gick fort men sedan blev jag så sjukt kissnödig och typiskt mig att inte komma på det när vi satt på donkan men icke! Så mammsen kom och hämta mig, sedan släppte vi av Linda och Rögla vid Thomas Zoologiska! För sedan möta upp de! Hehe men det tog lite längre tid för en viss Fia ringde :D hehe alltid lika roligt!
Ja sedan hamna de tydligen på Lekparken nära mig :D haha! Ja och där blev det lite kort tagna! Ska lägga upp någon eller mågra bilder någon dag!!


Ja sedan hamna vi på kronhallen! För senare gå till busstationen och där kommer det en stackare som har missat bussen, ja eller den hade tydligen inte kommit! En söt skåning som skulle till Södertälje! Det blev ingen rolig kväll för honom! Han gav upp det och tänkte att han lika gärna kunde åka i morrn! Hoppas det löste sig för honom! Skåningen till höger och Rögla till vänster! Visst är han söt?!

Nej nu ska jag ta och sluta och skriva för idag!

Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar