Summa sidvisningar

24 april 2009

The Pennybridge

Jo igår var jag ju till Örebro och träffade Fia! Åkte bil in eftersom mamma ändå skulle in dit! Så vi åkte in någongång vid halv 1 och det första vi gjorde var att käka på Jensens Böfhaus, som är för gott :P Mums! Därefter gick jag och mötte Fia. vi gick runt i lite affärer och jag hitta mig lite att köpa! Mycket att prata om eftersom man inte ses så ofta! Ja sedan blev det lite mat senare på La Baugette och där har tydligen de som äger Dilan köpt det! Blev en aning paff där!

Ja hela dagen sluta med att vi gick på bio och det blev filmen 17 again! Riktigt bra måste jag ju säga! Så mysig handling, tänk dig att du är vuxen och tänker tillbaka och ändrar dig att du gjorde det valet du gjorde och tänker tillbaka om hur det vore om du gjort ett annat val!?
Mike är en kille som var duktig i Basket och när han hade chansen att få stipendium om han spela bra i matchen eftersom det skulle komma en talangscout! Hans tjej Scarlet var där och kollade som vanligt, men han såg på henne att det var något som inte stämde! Ja och han valde att skippa basketen för att få vara med henne! När han sedan var 37 år så han hade ingen koll på hur familjen hade det eller nåt! Han tänker då tillbaka om han hade satsat på basketen. Åker till skolan han gick och kollade på ett lagfoto och det kommer fram en gubbe som är vaktmästare som gör så att han blir ung igen! På så vis får han en ny chans och han lär känna sina barn och får sig allt en tankeställare, speciellt nu när Scarlet vill skiljas!
Ja men det är en mysig film och det gör att man får sig en tankeställare, hur kan jag göra så jag får ut så mycket av mitt liv!
Ja idag så har jag inte gjort så mycket, var iväg och träna, men har inte fått lika mycket träningsvärk som efter måndagens träning :P Jisses! men får se om jag får det i morrn eftersom jag fick köra mer armar idag :P som jag vanligtvis inte tränar annars :P Pappa skjutsa mig dit och skulle även hämta mig 1 timme senare, men efter jag var klar med träningen som fastna jag med att prata med honom om träning och mat! Så pappa fick vänta en stund! Ja jag har väl fått det efter pappa att kunna prata :P Så ibland så kanske man pratar med någon och sedan frågar de om jag kände den, men de kanske jag inte gör men det låter som det! Exakt som pappa ;)
Ja sedan var vi hela familjen ute och käka! Mysigt värre :P Ja och sedan hamna jag visst här! mycket skräll! Nej ska ta och kolla hur det går i hockeyn! Ja visst Sverige spelar inte förrens i morrn men måste ju se hur det går för de andra :P
Sköt om er!
Pusshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar