Summa sidvisningar

8 april 2009

SM GULD?


Ikväll kan det vara slut på sm slutspelet och vinst för Färjestad :D Vore riktigt skönt för nu är det dags för GULD igen grabbar!
Kämpa järnet nu!


Ja händer annars hos mig! Igår var jag till arbetsförmedlingen för att uppdatera hur det går! För senare åka in till degerfors och ha guitr hero och singstar kväll! Ja visst är jag grym på det :P

Idag var jag till sjukgymnasten igen, ja skillnad märker man absolut och det känns helt underbart! Det gör att man får en sorts kick att man bara vill träna ännu mer! Fast jag har gått och blivit förkyld så går det bra, måste ju säga att när jag idag körde lätt konditionsträning på cykel och crosstraining så kändes det inte så tungt som jag trodde det skulle göra, det gör att det känns ännu bättre! Ja sedan gjorde jag hemgjord köttbullar, mums!

Usch för detta väder som varit idag emot gårdagens väder som var helt underbart! Hoppas det blir fint i morrn då när det är fotboll :)


Degerfors - KB, det är helt klart ett måste att se!






Vad som händer annars har jag ingen aning om utan det är sånt som märks! Men jag ska ta och skicka iväg mina betyg som är till för de jag har har sökt till hösten! Ja för det vore ju inte helt fel måste jag säga! Speciellt inte nu när man har provat och jobbat lite inom skolan. Så man får en försmak på hur det är inom skolvärlden! Ja det känns absolut rätt förutom den dröm jag också har inom bageri men det känns inge bra eftersom jag har såna problem med mina händer med att de blir torr och gör så att de blir sprickor! Synd men bäst så! Får helt enkelt ha det som en hobby! Så om man vill ha en tårta så kan jag fixa det!


Ja men de som inte har sett hur våran trapp blev efter vi målat en del av väggen och slipat trappen och även tapetsera ska få lite bilder för att se, kanske skulle vara kul med före bild också men vet inte var jag har de!



Dags för hockey nu!
Nu gäller det!
Det kan vara färdig spelat!
Kom igen nu Färjestad!!


Sköt om er alla!

Pussssss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar