Summa sidvisningar

12 april 2009

Påskhelgen



Ja det var den helgen ja eller nästan, i morrn är det annan dag påsk på en måndag som är ska vara som en söndag sägs det! :P Så vad har jag gjort denna helg då, Har glömt bort att skriv och så!


Långfredagen spendera jag med la familja först och jag bjöd även hit Ulliz för vi skulle gå ut på en promenad och tänkte att hon kunde lika gärna äta med oss så kunde jag äta i lung ocg ro, plus att lille Ulliz kunde få lite sällskap :D Naw visst är jag snäll ;) Ja så vi käka lite påskmat här då rå! Ja för innan så kom vi på den fina ideén med att gå på Statt där Barbados skulle spela och dessutom så skulle vi båda komma in gratis eftersom vi numera är med i club Statt, ja det var inte helt fel! Så efter vi ätit oss mätta så gick vi en liten liten promenad! Ja sedan skulle vi vidare till Ulliz men det blev först en sväng runt våran lilla sjö Möckeln :)


Ja där började vi dricka lite smått och det är alltid lika kul! Ja för att komma in gratis skulle man vara där innan 23 och vi var väl där vid 22.50 :D lagomt. Ja där så gick vi runt lite och så blev det att man dansa lite också ;) Vi kunde även gå in på harrys en sväng för där stod det då ingen vakt som kollade om man hade stämpel! För det är bara då man får gå i mellan annars men inte nu!


Ja sedan så var det dags för uppträdande av själva Barbados och vi ställde oss längst fram det gick riktigt bra att stå där i början men sedan när folket blev allt mer fulla så blev det lite trångt men gick bra ändå! Haha, speciellt de killarna som spelar i KB var rätt fulla :P
Ja sedan på själva påskafton så var jag till min morbror och där var även alla mina kusiner, för nu är det ju bara lillkusinen som bor hemma de andra har flyttat ut, dne äldsta bor lite utanför Köpenhamn, den näst äldsta bor i Karlstad så han hat inte flyttat så långt och den näst yngsta bor i Södertälje. Så det vara riktigt trevligt att få träffa de för det gör man ju som sagt lika mycket nu längre! När vi kom hem senare på kvällen så knalla jag vidare till Ulliz! Ja jisses vad jag umgås med mina underbara kompisar nu för tiden men det är så otroligt kul! Jag gick hemåt strax efter 1 :)


Ja idag söndag så åkte vi en sväng i lilla sverige, det började med att åka till Åsby och kollade på lite blommor :) Ja ensam var man inte där iallafall kan jag ju säga. Men konstigt nog så var det ingen som stressa utan man gick där i lugn och ro så det var ju skönt :)
Därefter bar det iväg till Skultuna,sedan vidare till Strängnäs där vi käkade på en Pizzeria och den pizzan var då inte liten inte! orka bara halv fast jag bara ätit en macka så jag var ju hungrig men orka inte! :D Ja sedan åkte vi hemåt via E-tuna och sedan Örebro.
Ja jag sov hela vägen hem :D Gôttit som bara den! När vi väl kom hem så gick jag en liten promenad med Fia och Engla! Ja och nu sitter man här och bara tar det lungt!
Men vad som händer i morrn återstår att se! Något förslag?



Sköt mer alla!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar