Summa sidvisningar

14 april 2009

Se framåt



Att se framåt och för att försöka se ljuset är inte alltid lätt! Har ni stannat upp någon gång där ni ser en glad person och tänker undra om den person verkligen är glad innerst inne. Eller kanske bara jag som tänker så eftersom jag själv är en sådan person, att utåt sett är jag glad och en solstråle! Det är inte så jämt men det händer! För det där med känslor är inte bara att kunna uttrycka sig. Men varför ska det vara lätt för?


Ja och se det där med att få känslor för någon och skulle vilja bli mer än kompis med! Hur visar man det på bästa sätt?!




Ja så vad har jag gjort annars idag! Var och tränade idag och det kändes verkligen efteråt i benen men på ett skönt sätt såklart ;) Ja sedan fråga jag även om det räcker med 2 gånger i veckan, både och sa han då! Så jag sa att jag skulle vilja träna 3 gånger i veckan istället för man får ju en sån kick när man märker skillnad :)



Ja och sedan var det bara hemma och duscha för sedan iväg ner till stan där jag skulle möta EMELIE och Marcus :) Så himla kul att träffas för det var nu ett bra tag sedan! Ja kul hade vi och vi ska få Marcus att sluta snusa :P Lycka till! Saknar den tiden när vi umgicks här i Karlskoga och våra små fyllor vi hade tillsammans! Följde med det till Annika och Hasse för de skulle hämta deras packning som mesta dels bestod av presenster eftersom Emelie fyllde i igår och Marcus den 4 :P Sedan följde jag med till Busstationen för nu åker de inte igenom centrum så man kan gå på bussen på torget! Ja där tog jag avsked och cyklade hemåt!


Ja idag har jag inte alls varit så hungrig, det jag har käkat idag är 3-4 äpplen och sedan tacos som vi käka på eftermiddagen! Vet inte varför det kände så! Men är inte så trött ändå på grund av det iallafall!


Ja men eftervi var handla och jag posta betygen så kom kom vi hem och jag gjorde iordning tacosen och efter vi ätit så satte jag mig en stund vid datorn. För senare kom jag på att jag kunde gå på en liten promenad , då jag även gick förbi Ulliz en kortsväng för att höra hur det hade gått på hennes promenaddejt :D Hehe!
Ja vad som händer i morrn får jag se :)!
Sköt om er nu!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar