Summa sidvisningar

28 april 2009

Ja så var det snart slut

på denna månad och det är en ny månad! Maj Maj månad och jag kan lura dig till skåne är det inte så man brukar säga!?
Ja så igår var det måndag och jag hade verkligen fullt upp hela dagen! Sjukt flängt över hela stan känns det som!

Det började med att jag gick halv 7 eftersom jag skulle köra med trafikskolan 7.15 och det tycker jag gick bra inga motorstopp! Ja därefter så satt jag en stund vid datorn men det blev inte lång stund eftersom jag skulle till brickegården och träna, så cykla hem och äta lite och sedan cykla vidare till grickegården! Ja sedan hem igen för att senare åka ner till stan med att hämta min lön :D och sedan fylla på mitt högkostnadkort eftersom jag får fakturer när jag har varit till brickegården, undra varför man inte får för hela månaden på samma gång! Ja sedan var jag förbi Malin en sväng för att betala för kryssningen. 15 maj bär det av :) synd att inte Ulliz kan följa med! Så det blir vi tre igen som i somras! Men det blir kul för det ;)
När jag kom hem från Malin så bar det iväg till Örebro där vi handla lite för KB´s match på lördag då de har hemmamatch igen :)
Lång dag blev det och man var en aning trött så jag somna påvägen hem från Örebro!

Väl hemma så gick jag en liten kort promenad och sedan blev det Hockey! Lettland-Sverige! Ja Lettland vann ju efter straffar ja men det är bara att säga grattis för de spela bra så det finns inte så mycket mer att säga! Match i morrn igen då mot USA! Ska blir kul att se det MEN det kan jag inte eftersom jag ska till Degerfôrs när de har sina hemmapremiär!

Så vill bara påminna att det är match i morrn Degerfôrs-Karlslund!

Karlslund som gick upp efter spel i samma serie som KB spela i! Så det ska bli kul och se hur det går för de för de spela riktigt bra när de mötte KB i båda matchern! Så i morrn kommer man se mig på Storavalla! Det var ett tag sedan det!

Ja idag så har jag varit med Malin en sväng där vi var på stan! Malin köpte en present till hennes mamma som var en aning tung så det var bara att cykla hem till henne med den för att senare gå vidare på stan! Vi prova lite kläder båda två, vissa grejer passa medan annat inte gjorde det :P men prova är gratis :P Ja sedan blev det lite mat också och det blev det på Mem och sim, Kebabtallrik! Mums! Men varför är de så stora? Orkar aldrig allt! Därefter drog vi till ÖB,skopunkten och elgiganten! Ja sedan bar det hemåt! Väl hemma så tog jag ut båda katterna och de njôt som bara den. Ja så idag blev det att man var ute en hel del men det var inte allt för varmt men man ska inte begära för mycket för vi är "bara" i slutet av april och snart maj! Den riktiga värmen ska komma senare! Efter vi åt förrut så somna jag gott i soffan! haha ja den soffan har jag sovit många timmar i! Speciellt under tiden man bodde nere i Töreboda och vara hemma över helgerna! Ja då var det min säng!
Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer!
Sköt om er!
Puss hej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar