Summa sidvisningar

28 maj 2009

Denna vecka har sprungit iväg!

Ja nu är det torsdag och i morrn ska jag köra landsväg :) Får la se hur det går! Det låter ju lite läskigt med omkörningar men det ska nog gå ändå!
Ja idag så ska jag iväg och jobba igen! Men sedan efter det så bär det av till Örebro, där jag ska umgås med Fia! Tjoho det har jag längtat efter och vad vi hittar på får vi se beroende på vädret! Om det blir fint så blir det parken med lite små picknick och blir det dåligt så får det bli bio :)

ja sedan igår när vi spela biljard så var det inte direkt första gången men nybörjare för det! Ja det gick väl ändå hyffsat för mig tycker jag! Vann första mot Lena då hon fick ner svarta 8an ;P Tack Lena! :D Ja men sedan så var jag lite försiktig med att ta i! Vill ju inte missa bollen! Ja men tack igen tjejer! När ska vi ha det mys igen då? :D

Nej nu måste jag få i mig nåt att äta innan jag ska iväg och jobba!

Sköt om er!
Pusshej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar