Summa sidvisningar

11 maj 2009

Måndagar

är bara för sega! Jag vakna vid en 10 och kände att jag bara ville ligga kvar i sängen :D Så där blev jag allt liggandes en stund! Kollade klart på beck filmen jag började på igårkväll- I guds namn! Där får vi en helt annan bild på Gunvald! Ja sedan så skulle vi till vetrinären för att vaccinera lill tussen! Ja hon var riktigt duktig då hon inte ens gnällde!
Ja efter det så gick jag till vårdcentralen först för att fixa med de fakurer jag fått som jag skulle markulera eftersom jag nu har kommit upp så jag får frikort, så nu är det bara för mig att träna :D

Ja sedan till Telia med mobilen för den bara krånglar :/ Usch hatar den mobilen! sony ericsson z770i!! Det enda bra med den är knapparna på den! Jaja får la se hur det går med den när jag får tillbaka den! Om det inte blir bättre så är det bara reklamera och då får jag ingen likadan mobil! Usch nej tack!!


ja som sagt var ju med Ulliz får passa på att träffas nu när hon är i stan nu när hon har vfu tror jag det heter :P ja och med svenska som man förstår Praktik! :) Vi glutta runt lite i affärerna och sedan blev det en liten sväng till donkan! Där blev vi sittandes en bra stund och prata om lite allt möjligt! Mesta dels killsnack blev det ;P Haha! Förstår inte varför! Ja sedan gick vi upp mot stan igen mot busstationen och sedan gick vi in en sväng på trafikskolan för att kolla med körtider, vill gärna köra inför landsvägskörningen här i slutet på maj så det vore ju riktigt skönt om man inte kunda köra lite mer innan! men det var rent av fullbokad! Men vi hitta en i morrn :) så det var ju bra det! Lite mer tider! Ja sedan blir det risk 1an på onsdag som är om alkohol och droger bla! Ja Nu går det bara framåt med körningen, pappa kan man köra med också! Det tyder alltså på att man blivit bättre! Sicken tur då:)

Ja och nu sitter man här och ska snart in till Örebro för att se fotboll ÖSK-Hammarby!
Vad sjutton blir det, 2-0 till ösk och där hade de domarn på sin sida, där de lärde sig att han blåste för minsta så det var bara att lägga sig! Kul eller inte alls!

ja men nu blir det sängen för i morrn är det träning igen :)


Ni får la sussa å drömma så sött!


Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar