Summa sidvisningar

14 maj 2009

En annorlunda dag

än vad jag hade tänkt mig! Ja tanken var att gå upp vid en halv 9-9 men så blev inte fallet! Utan blev väckt av att mobilen ringde 07.50 av att det var vikarieförmedlingen som ringde och undra om jag ville jobba! Men det är väl klart och tanken var att jag skulle jobba som i morrn med men det kan jag ju inte för jag ska ju på kryssning men det kan man inte säga att man ska!


Jag var i en 4a på sandviken och det var en mysig klass men riktigt pratiga, men jag känner igen det där eftersom våran klass var så :) Ja men direkt efter jag kom hem så tog jag det lungt en stund och sedan var pappa och jag ute och övningskörde! Det gick hyffsat, lite roligt att man kom in fint första gången när jag fickparkera och när jag skulle göra samma sak så gick det sådär! Men det är bara att öva!



Resten av kvällen spender jag vid datorn och Eurovision hade jag ingen större lust att kolla på!




I morrn smäller det! :D Då jag, Malin och Lena ska på kryssning :) med cinderella och det kommer nog blir riktigt kul som sist vi åkte! och det var för drygt ett år sen! Ja men det finns en grej som jag hoppas på att de inte bara tänker på när de ska röka inte alltid är så kul för mig eftersom jag blir själv då! För det är inte alla gånger man vill följa med!




Nej nu ska jag snart ta och sova! Ska övningsköra i morrn 7.15 :D

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar