Summa sidvisningar

18 maj 2009

Måndag som alltid ska vara så seg

Ja idag så började jag med åka till Katrinedal där jag skulle jobba och det var en kort dag! Men det var allt skönt eftersom man var så seg!
Ja direkt efter jag slutat idag så övningskörde jag med pappa för senare övningsköra med trafikskolan och idag skulle jag köra efter mål, bara att följa skyltar! Ja men det är inte bara det! Men efter jag kört så satt jag och plugga lite teori och jag klara en lite tårtbit på repetition! :) tjoho! Ja så nu är det bara att plugga ännu mer så kanske man kan klara teorin! :)

Just nu gör man inte allt för mycket. Kollade lite på derby matchen mellan AIK-Djurgården och aik ledde med 1-0 men det målet är man allt lite kluven till, sköt från 36 meter tror jag och visst det var kraft i den bollen! Ja men får la se hur det går!

Igår så spelade bajen mot IFk Göteborg och vann, vad skönt för de att få sig en vinst! Inte för att de spelade bra men viktigt för de att få självförtroende! =)

Så vad som händer resten av veckan har jag ingen aning om! Sånt som märks!

Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar