Summa sidvisningar

3 maj 2009

Jag kan få färg jag också!

Ja nu sitter man här på en söndag men ska snart iväg på lite kalas när mammas farbrors sambo fyller år! Alltid lika kul och få träffa de, för de har alltid funnits där och kommit på våra födelsedagar!
Ja sedan är det fy på mig eftersom man inte skrivit sedan i torsdags:P Ja så vad har jag gjort i helgen! Det är just detta som är jobbigt och komma ihåg vad man gjort! Så det är en stor fördel att skriva varje dag :P När inte minnet är det bästa :D


I fredags så var jag och hjälpte Ulliz att flytta till storstan Karlstad, jisses vad fort det gick då! :D Sen bjöd mamma Gunilla på Pizza! Tack så mycket! Ja efter jag kom hem ifrån Karlstad tog jag det bara lungt men var ute och övningskörde med pappsen och det går hyffsat! Ja och nu på fredag ska jag köra halka :) så nu kanske man har körkortet till sommarn och det vore kanske inte helt fel!


Ja sedan på lördag så blev den sväng ner till stan där det var marken och jo jag hitta allt lite, strumpor bla :P haha ja det blev även en kavel och en trägaffel :D det är bra att ha! Ja efter det så blev det en kort sväng för sedan åka till nobel där det var fotbolltajm :) alltid lika kul!


Jo jag har ju blivit mer fotbollstokig än när jag själv spela! Ja där stod det mellan KB-Smedby. Det blev en skön vinst med 1-0 och det målet gjorde de i första halvlek där Jocke stod för målet! Ja i första så var det KB som hade spelet men sedan i andra så börja Smedby komma mer igång med sitt spel och kommer med några riktiga farliga anfall men KB höll i riktigt bra och vann förtjänt!

Efter fotbollen blev det att vara hemma en stund för sedan dra iväg och grilla med några kompisar, där det även blev kubb, tjejerna mot killarna och vi tjejer vann :D SÅKLART! Ja sedan kollade vi på film som hette Shutter, ja det skulle tydligen vara en skräckis men den var då inte äcklig för fem öre!



Ja så idag söndag var vi till Uno och Alva för att gratta henne! Där blev en köttgryta och ris :) det var mumsigt! Ja och sedan tårta på det,operatårta! Aldrig fel med lite kalas! Men nu blir det inte det på ett tag! Men lika bra det, blir för mycket av det goda! :D

Ja och nu har man kollat på Sveriges match i vm mot Schweiz där de vann till slut med 1-4 Ja men nu kan man då inte klaga på att de har spelat dåligt iallfall, absolut inte för de har spelat bra och nu är de väl gott som klara för kvartsfinal!
Ja men denna helg har gott riktigt fort måste jag säga och vädret har varit helt underbart förutom idag men vad gör det när de andra dagarna har varit underbara och sedan får man även tänka på att det "bara" är maj månad! Så det är fortfarande vår! Ja så tack vare det så har man fått sig lite färg ändå, jo men visst kan jag också få det, men att bara ligga och steka förstår jag inte vitsen med för det är bara för tråkigt! Nej ska jag nu"sola" så ska det vara att jag gör nåt!
Ja men nu ska jag ta och städa lite och bädda rent i sängen så det blir riktigt skönt att gå och lägga sig sedan :)
Ja i morrn ska jag upp tidigt för att övningsköra 7.15, men det är bara bra att köra då, först att man kommer upp och sedan att det inte är allt för mycket trafik ute och speciellt i morrn då jag ska fickparkera :P Får la se hur det går! Ja därefter blir den en sväng hem och byta om för att cykla vidare till Brickegården för att träna, gôttans! Vad som händer därefter är sånt som märks!
Nej dags att kila! Sköt om er!!
Pusshej






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar