Summa sidvisningar

17 maj 2009

Underbar helg

Ja denna helg bara för rolig :P Ja i fredags åkte jag,Malin och Lena på kryssning! Vi kom till Stockholm vid en 15 och då var det bara att checka in och sedan vänta på att få gå på båten! Men det gick ändå rätt fort ändå, när vi satt där på terminalen så såg jag en man där och kände han känner jag igen och sedan slog det mig att det är ju Discokjell som var med på 100 höjdare och visst var de det :) haha Kändis! Ja men vad kul vi hade på båten :) Ja sedan får man ju inte glömma bort att vi träffades massa trevliga killar :) ja och sedan på bussresan hem så lärde vi känna de värmlandspojkarna! Ja men vi hade bara för roligt!


Ja sedan när man kom hem igår så var Rögla på mig att jag skulle med ut på statt och efter om och men så tänkte jag vad sjutton varför inte! Så det blev utgång både fredag och lördag! Jisses det blev trevligt och roligt det också! Vilka underbara vänner man har som gör att det blir möjligt!



Ja sedan tack vare att man var på kryssning så blev det ingen fotboll denna helg, men det gick ju bra för Degerfors som vann med hela 2-0 mot Brage hemma så det var ju skönt och de kom dessutom i serieledning måste kännas riktigt skönt! Ja sedan så blev det oavgjort för KB mot Mellerud och de tog upp en 0-2 underläge och det blev till slut 3-3 så det är inte alls dåligt alls men visst det är ju inte så kul om man spelar dåligt men bra i längden om de får iallafall 1 poäng!





Ja sedan var det Eurovision igår, hann se alla bidragen och det säger bara att det var ju riktigt många bra bidrag än vad det brukar vara. Men det var absolut en bra som vann det hela Norge med Alexander Rybak som egentligen kommer ifrån Vitryssland! Ja det var en otrolig och vilken glädje man känner i hela kroppen när man lyssnar på den, så de som inte lyssnat på den lyssna på den på http://www.youtube.com/watch?v=Hg-75lIrP7I


Jaha så idag är det söndag och idag sov jag allt länge men det är inte på grund av att jag är bakis utan för jag är bara allmänt trött i hela kroppen! Det blir ju inte så många timmars sömn på kryssning direkt! Så vad som händer idag är det ingen som vet men det blir nog allt rätt lungt!



Sköt om er alla!

Nu vill jag tacka alla de som gjorde denna helg till något riktigt minnesvärt :)

Pusshej!

3 kommentarer:

  1. Puss på dig med ;)
    Nu får du försöka lista ut vem jag är som du har skrevit om i din blogg *ler*

    SvaraRadera
  2. hmm, det kan ju vara vem som helst ju :P

    SvaraRadera
  3. Nä då en som är intresserad av dig :) och tjatar på dig :P

    SvaraRadera