Summa sidvisningar

28 maj 2009

Snart fredag..

Jo men visst! Jo men jag var iväg och jobba idag! Det gick fint fint och det är alltid lika kul att komma till sin gamla skola där lärara och mattanter känner igen en :) Ja efter jag slutat så cykla jag hem och det hade inte blåst på hela dagen men när jag skulle cykla hem så blåste det minsann! Direkt efter jag kom hem så tog jag det lungt en stund och sedan gjorde mamma Pannkakor! Mumsigt värre men tyvär fanns det ingen hallonsylt men det fick duga med lingonsylt!



Direkt efter det så körde jag ner till stan för där skulle jag få hämta min mobil! Men fick en helt ny! Suck nu är det min 3:e mobil i samma modell så om det blir fel på den en gång till så får jag inte samma modell igen!


Ja därefter så fortsatte jag att övningsköra och körde mot Degerfors och vidare till Svartå och sedan till åtorp och sen Degerfors igen för sedan köra hem till Karlskoga :) Det blev en liten sväng men måste ladda inför i morrn då jag ska landsväg! Efter det i morrn så blir det hem och duscha, göra i ordning sig innan man tar bussen in till Örebro med Christian där vi ska umgås med Fia :) Så nu får man hoppas på fint väder :)


Jaha så var det derbymatch idag AIK-Hammarby, där det blev förlust med 1-0 surt som bara den! :/ Ja får ta nya fräscha tag för nästa match!

Nej nu är det sängen och sova så man är pigg i morrn när man ska köra!


Sussa och dröm så sött alla!


Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar