Summa sidvisningar

22 maj 2009

Långhelgen är här

Igår torsdag var mig en seg dag och jag skulle allt kunna ligga kvar i sängen men det kan man ju inte heller göra! Så jag tog det lungt hela förmiddag och eftermiddagen! För att senare på eftermiddag åka till Linda där vi skulle guitar hero :) hela kvällen! Ja vi var ju bara tvugna att köra på expert! :P Ja vad ska man säga, kul som bara den hade vi :D Fan fick ju ont i magen för man skratta så mycket! Ja men vi kom ju en bit iallafall inte fy skam på expert!

Ja så idag blir det utgång ikväll :) Så nu blir det lugnt och var vi är innan har jag ingen aning om utan det är väl sånt som märks :P Vilka vi ska på är jag inte hundra på, men tror de heter Ebba Gold ;P Ja men det är sånt som märks! Vilka som mer ska med vet jag inte heller, denna gång är det jag som inte har någon koll! Men det känns riktigt skönt och inte ha den stora kollen :P

Ja vad som händer annars vet jag faktiskt inte :P

Nej nu ska jag försöka göra något nytta än att sitta här!

Sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar