Summa sidvisningar

6 maj 2009

Se upp!

Ja denna dag börja med att jag var och körde med trafikskolan:)Idag hann vi inte med just fickparkering utan körde annan parkering och även vändning! Jag backa in på parkeringsruta och det gick riktigt bra för att vara första gången om du frågar mig! Känns kul och dessutom så börjar jag lära mig V70 när det gäller att komma igång när man har stannat, för den är riktigt känslig men det tar ju sin lilla tid och det blir bara bättre! Blir bara roligare och roligare att köra!
Jag satt vid datorn en stund och plugga teori för det behöver verkligen uppdateras! För varje gång jag sitter där så går det bättre och det är väl huvudsaken annars skulle man tröttna rätt fort! Ja efter det så var det bara att cykla hemåt och började med maten på en gång visst det var kanske lite tidigt men tänkte att det är lika bra att börja så, men sedan ringde farmor att den som hade tvättid innan henne hade blivit klar tidigare så vi kunde komma dit tidigare! Så det vara bara att gör ordning maten! Torsk och potatis :) mums! Älskar det verkligen men visst grädden är ju rätt onyttigt men äsch det blir så tråkigt annars! Ja efter det så övningskörde jag till farmor och det gick helt okej förutom när vi väl kom till när vi skulle svänga in till farmor där jag fick lite motorstopp, blir så trött när det blir så! Ja men där gick riktigt fort och farmor är riktigt pigg för att vara 88 måste jag säga, men tyvär så har hon alldeles för bråttom så hon lätt kan bli yr! Men vi säger det till henne men de lyssnar hon inte så mycket på utan bara säger : Jaja och fortsätter att prata om något annat! Ja det är min farmor det!

Ja men när vi väl kom från farmor så tog jag det bara lungt, ja för idag har jag verkligen varit i det blå och jag vet inte varför! :) Ja sedan här i morse så vakna syrran av att proppen hade gått där upp och hon kände även att det lukta bränt och det var tydligen tv som var morfar! den köpte de för drygt 2 år sedan! men huvudsake är att den inte hade tagit eld!

Ja nu på kvällen så var jag och spelade bingo, men inte vann jag något! inte ens nära var jag! Jaja är så ibland!

Nej nu ska jag bara ta det lungt och ska försöka lägga mig tidigare! Ska iväg och träna i morrn! Tjoho :D

Sköt om er!


Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar