Summa sidvisningar

25 maj 2009

Helgen gjord

Ja denna helg gick riktigt fort hann knappt blinka innan det var över! Jisses det är sjukt! Ja men i fredag så blev det en sväng till Örebro först där vi var på Ikea, men sedan fick pappa jätte ont i magen så det vara lika bra att åka hem! Senare på kvällen blev det utgång på wickan på Ebba Gold var det, inte så dåliga! Ja man kom väl hem vid en 2 och somna nästan på en gång! Skönt :)

Lördag så blev den en sväng till Linköping där KB spelade, vi kom lite sen tror det var 5-10 minuter kvar av först :P Ja och där blev det en förlust men det var inte rättvist för det kunde lika gärna bli oavgjort! Synd men tyvär så blir det så ibland! Ja även Degerfors spelade men då uppe i Umeå, där blev det oavgjort! Måste vara riktigt kul att det går riktigt bra för de!

Efter vi kom hem ifrån Linköping så blev det en sväng förbi hos Bengan och jisses hur vissa blir för söta när de är fulla medan andra blir alldeles för jobbiga! Nämner inga namn :)
Ja sen på söndag så blev det riktigt lungt, då Jessica var här och vi kollade på film, Saw och Twilight blev det! Riktigt trevligt! Fler filmkvällar med kompisar säger jag bara! :)

vad sägs som att ha en mys/filmkväll sista helgen varje månad!
Så det blev en riktigt mysig helg som man spendera med sina kompisar! Tack!

Idag måndag så händer det inte allt för mycket, än att jag var och träna efter inte gjort det på 2 veckor och vad jag har längtat! Vad skönt det kändes när man kom hem kan jag lova och dessutom så kände jag redan i magen! Så i morrn kommer det kännas mer kan jag lova!

Nej nu ska jag ta det lungt!

Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar