Summa sidvisningar

4 maj 2009

Solen skiner lite lätt

Ja idag var det ju tänkt att jag skulle övningsköra men det blev inte så! Jag satte mig och gjorde lite på datorn där istället det gick väl lite si sådär. Det är bara att fortsätta och sedan går det allt bara bättre! Jag som skulle fickparkera idag men får hoppas det blir av på onsdag då jag har en tid igen och för senare göra halkan på fredag :D Jisses nu går det framåt och det känns ju bara för skönt! För sedan senare nu i maj ska jag även köra landsväg!

Efter man suttit vid datorn i en dryg timma som är alldeles lagomt så bar det hemåt, men svängde förbi kringlan en sväng :) alltid lika trevligt :)


Ja sedan hem för att senare cykla iväg till brickegården och träna! Ja fick även idag köra utfall med vikter och ja men visst det tog på en gång! Jisses så det blir nog att man har träningsvärk i morrn skulle jag tippa på eftersom jag redan har det samma dag :P Ja men det känns ju skönt också samtidigt! Ja som sagt den träningsvärken jag hade i förra veckan det var verkligen den värsta träningsvärk jag haft! :)


Haha, bad pappa att hämta mig och det gjorde han så snäll som han är:) Ja sedan hem och duscha för sedan möta Rögla på stan för han ville käka lunch med mig när han ändå skulle till Karlskoga och den käka vi på "Som hemma" Där blev det en lasagne för Rögla och för mig en laxsallad, jisses vad lax man fick :P Så stort plus i kanten till den :) Därefter så skulle jag till vårdcentralen och få ifyllt i mitt högkostandskort, ja då var man uppe i frikort :D gôttans det!


Ja sedan gick vi till ÖB och elgiganten :) spelade lite på ps3 där :) vilken grafik det är på den, skulle sitta fint med att ha ett sådant! Ja sedan var det bara att gå till busstationen för han skulle med bussen hem! Ja när jag kom hem från stan så blev det att kolla på Hockey Sverige-Frankrike! Jag var ju en aning trött så jag somna strax innan andra perioden sluta å sen halv 3e perioden så :D men äsch de vann ju iallafall och är nu klara för kvartsfinal! De vann med 6-3 till slut! Men va sjutton det stod ju 4-0 där ett tag men Frankrike fick igång lite spel och fick göra lite mål!

Ja och nu sitter jag här en stund men funderar på en liten promenad för solen skiner ju lite ändå men jag känner inte heller direkt för det!


Ska väl hitta på nåt att göra!


Sköt om er!



Pusshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar