Summa sidvisningar

27 maj 2009

Lillördag


Jo men visst är inte varje dag man ska dricka på en onsdag fast det mer eller mindre kallas lillördag ;P Jag ska till Uffes till 18 för att spela biljard med Jessica,Linda å Lena :) Så där myspys, biljard kan jag inte så det kommer nog bli riktigt roligt ;P Ja efter vi spelat så går vi nånstans och tar en öl/cider eller kanske två! Kul att kunna ses och bara umgås och ha det riktigt mysigt! Ja sedan så är det champions legue finalen också, visst inget som man direkt följt ;P


ja så vad gjord lilla jag igår då? Ja först så var jag iväg och övningskörde och då bokade jag även Uppskrivning och uppkörning men jag nämner inte när! ;P Det får bli en överraskning ;P Thihi! ;) Så nån gång kanske ner ser att jag åker själv nångång ;P Nobody knows ;)

Annars under dagen så blev det lungt, var in till Kristinehamn med mammsen,pappsen å syrran!
Efter vi kom hem därifrån så blev en sväng till Stråvallen där KSK-KB mötes i Dm kvartsfinal där det till slut blev 3-1 så KSK får möta Degerfors hemma :) så den matchen måste ses sedan:) Ja men det var en riktigt rolig match och KB spelade mesta dels på KSK sida, men inte fick in bollen, de hade några riktiga vassa chanser! Mot slutet av matchen hetta det till lite så som det ska vara när det är derby:P För annars är det inget derby! Haha
Nej nu ska jag ta det lungt innan jag ska kila iväg till Uffes och träffa töserna! Riktigt mys! Kameran får vi inte glömma ;P
Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar