Summa sidvisningar

9 maj 2009

Halkade riktigt rejält!

haha, ja igår så körde jag halkan! Tjoho, det var riktigt kul som många säger! Haha ett litet tips från mig kolla på rätt mätare! Vi skulle åka 25-30 och skulle åka i en dubbelkurva och jag har ingen koll på bilen! Haha så frågar han instruktören vilken hastighet jag hade och jag hade troligen 50 ;P tacka sjutton för att det gick fort! haha smart drag! Ja men resten gick fint fint!

Ja direkt efter jag kom hem från halkan så duscha jag och sedan till Lena för sedan gå och käka på Colleseo och direkt efter det så var tanken att jag skulle kolla på hocket eftersom Sverige spelade semifinal mot Kanada, ja men den matchen somna jag ifrån i mitten av andra perioden så trött var jag tydligen :P Ja för sedan vakna jag vid en 12 och det var bara Emma som satt och kollade på tv för mamma och pappa hade gått å lagt sig! Ja men de förlora så det var inte helt världen men ändå var ju därför jag gick hem! Så det var bara att gå och lägga sig för trött var jag!

Idag så ska jag vara med linda och sedan blir det att övningsköra :)


Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar