Summa sidvisningar

10 maj 2009

typiska vårvädret

ja man kan aldrig veta vad det blir för väder för det kan ändra sig så sjukt fort! Men det är det som ör charmen med det hela också! Nu är jag rätt nyvken ja lr jag gick upp för 45 minuter sedan så det är inte riktigt nyss! :P

Ja igår så var jag med Linda och där kollade vi på film och jag provade även spela alvin and the chipsmunks, haha men va sjutton det tröttna man rätt lätt på :) och sedan pratade vi även hel del eftersom det var ett tag sen vi sågs! Vi kollade på Dirty Dancing och tre män och en baby! Bägge filmerna är himla bra. Ja där ifrån kom jag vid en 1 så väl hemma gick jag och la mig på en gång. Ja övningskörde gjorde jag en hel del igår också där jag även parkera genom att backa och det jag tycker det går riktigt bra bara man har ett riktmärke!


Idag så jag se vad de blir men vi ska åka ut en sväng nu och får se om jag får köra :D hoppas det! Fotboll skulle man vilja se också men har inte allt för mycket pengar kvar nu och sedan ska man på kryssning nästa helg! Så får la se hur det blir! Ja för va sjutton det är ju inte direkt gratis att gå på fotboll i degerfors, 100 spänn kostar det ju! Tycker det är lite väl dyrt för de har ändå gått ner en division och sedan att KB tar 60 spänn men sedan att det skiljer 40 spänn mellan där och det skiljer faktiskt bara en division så då kan det lika gärna kosta 80! Ja men det är vad jag tycker! Ja sedan så spelade ju KB borta i torsdag mot Norrby men de förlorade men det hade tydligen inte spelat allt för dåligt och Mark var ändå nöjd! Så det var väl inte fy skam ändå och det har gått bra för de iallafall såhär långt och det är ju inte dåligt!

Ja idag söndag så var vi ute på en åktur hela familjen och det blev åt mariestad och Töreboda! Mina "hemtrakter" ja det är ju drygt 1 år sedan jag flytta hem igen efter att jag pluggade i Töreboda! Jisses vad fort den tiden har gått! Känns så tråkigt att lägga det åt sidan med konditoridrömmen jag har :/ Men jag får se det positiva med det hela, jag har lärt mig mycket om bakning och lärt känna nya helt underbara människor! En underbar tid hade jag där! saknar den tiden riktigt rejält! Synd bara att man missar den fina där som är under sommarn!

Ja och eftersom vi var ute så fick man lyssna på Sveriges bronsmatch på radio! Ja och det blev vinst till grabbarna! Ett stort Grattis :) det var ni värda! Nu har man precis kollat på La finala! Mellan Ryssland-Kanada och jag säger bara vad underbart det känns att Ryssarna vann! :D


Ja och sedan får man ju inte glömma att bort att skriva att Degerfors vann igen men mot Syrianska IF Kerburan denna gång! Måste vara skönt att få med sig 3 poäng! De har nu hela 9 poäng på 4 matcher så det har ju börjat bra för de! Riktig kul måste jag säga! Får bara hoppas att de håller i detta och de kanske till och med går upp en division! Men först och främst att hålla sig i toppen på tabellen!



Ja så var denna vecka gjord och den har då gått fort! Så nu väntar en ny vecka och nya möjligheter! Får la se vad som händer vet bara lite om vad som händer, träna blir det såklart och sedan ska jag även köra på fredag och sedan blir det kryssning fredag-lördag :D

Nej nu ska jag ta de lungt och alldeles snart gå och sova!


Sköt om er!


Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar