Summa sidvisningar

31 maj 2009

Söndag och morsdag!

Ja denna helg är snart över och jag har verkligen varit lite var stans! Uppbokat hela helgen!

Fredag började jag att vara i Örbro, Vi åkte med 15.35 bussen in till Örebro och där mötte Fia oss med Iris och Engla :) så söta är de! Ja sedan gick vi hem till Fia och där skulle Jerry hämta Engla :) Sen var det bara Bruce och Iris kvar ;P Så söt så! Ja men när Jerry varit här så tog vi oss till en liten park i närheten och käkade mackor som Fia gjort! goda var de men hade inget annat tänk mig när det gäller henne alltid gott! Ja där satt vi en stund och sedan spelade vi minigolf å inte långgolf som man kunde tro när jag slog ;P Säger inget mer om den golfen!

Ja efter det så gick vi tillbaka till Fia där vi kollade på en film som galenskaparna gjort! Haha fan de är inte kloka :P Vi åkte från örebro vid 23.45 så vi var hemma vid en halv 1 eller nåt!


Ja sedan igår lördag så var jag runt och kolla på fotboll! det började med att först kolla KB som mötte Myrsjö och där de låg under med 0-2 men de tog igen det och det blev 2-2 till slut! Första halvlek så var det KB som hade bollen mest och Myrsjö fick jaga boll mesta dels men fick in bollen innan paus typiskt! Sedan i andra halvlek så det lite sisådär spel av KB! Men de fickiaf in två mål efter haft 0-2 mot sig! Så de fick 1 poäng och det är inte fy skam!
Efter det så var det bara att åka in till Degerfors och kolla på fotboll där! Träffade även på Emelie :) Så kul att få träffa henne :) Ja men Degerfors vann iaf med 3-1
Sedan var det bara att åka hem för att göra iordning sig och sedan åka till Svartå där det var lite fest och sedan blev det statt på kvällen!

Idag söndag så är det ju Mors dag och det blir att äta tårta och farmor var även med! Ja hon kan prata minsann! Haha jag och syrran stod och trixa! Gick lite sådär men äsch det var ju ett tag sen! Ja men därefter åkte vi till Örebro och Ikea en sväng och sedan till Nora där det blev lite glass! :) God glass har de verkligen! Efter vi kom hem så blev det att umgås med Petra och det var ett tag sedan så det var trevligt! Så kom nyss hem! Hoppas det blir snart igen!

OBS! på att tiden som står är när jag började att skriva dett blogginlägg!

Nej nu ska jag ta och sova snart för i morrn blir det full rulle! Träna, köra och jobba!

Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar