Summa sidvisningar

5 maj 2009

En seg som godis

Ja det var det verkligen segt idag! Börja med att jag skulle iväg och träna på brickegården men fick skjuts av pappsen! Ja kände lite i låret idag också men inte, så när jag körde utfall idag men inte med vikter så kände jag direkt i låret, och han trodde för det var överansträngt men det gick över efter en stund! Ja sedan fick jag köra en arm och axelövning för omväxling! Ja sedan tyckte Jonas att jag skulle köra uppklivning och det gick verkligen inte för jag hade verkligen ingen ork i benen så han var lite snäll! tack så jag fick välja mellan cykla eller gå i uppförsbacke på löpband och jag valde det sistnämnda! Jisses det är inte varje dag man går flera minuter i uppförs backe:P


Ja efter träningen så duscha jag och sedan mat! Pappsen fick göra maten idag, men i morrn gör jag maten och då blir det Torsk och potatis! Mums det är! Ja då kommer jag och tänka på dagen innan morfar fick sin hjärnblödning! Vi var på Coop och jag tyckte vi skulle köpa just torsk så morfar kunde få det. För han älskade verkligen fisk! men jag hann inte göra den samma dag men jag stekte den och sedan så kunde bara pappa koka potatis å värma fisken i micron! Men den maten fick han inte :/ för då hade han fått hjärnblödning! Det är många gånger jag tänker tillbaka på det och tänker på hur det skulle varit om jag hade hittat morfar liggandes på golvet! Jag vet att jag inte borde tänka så men man undrar ju om man inte kunde ha märkt något på honom och om man kunde förhindrat något! Varför tänker man så? Varför tänker jag inte bara på de där underbara minnen jag har med honom och glömmer bort det där tråkiga minnen man har från slutet under hans liv!?

Ja idag har jag annars inte gjort mycket, känner mig rätt lat måste jag ju säga! Men såna dagar är sköna också! Vi var till Coop en sväng för mamma skulle köpa lite grejer till KB och då hittade syster yster filme Transformers och den kostade bara 49.50 :P så jag var bara tvungen att köpa den! Så när vi kom hem så satte vi på filmen först nere men den skit dvd spelaren var bara jobbig så det vara bara att gå upp en trappa! Ja men där somna jag tydligen haha! var tydligen trött! Ja sedan har jag nu suttit här en sväng!


Vi åkte även en sväng och skulle tanka på volvo men där hade tydligen tanklocket fastnat på något konstigt vis, mysko! Så det blev en aning svårt att tanka då!
Får säga till pappa att fixat det i morrn! Ja i morrn ska jag ju övningsköra och hoppas det blir av så man får fickparkera :) Ja vad som händer sedan blir väl att åka till farmor och hjälpa henne med tvätten!
Vad som händer därefter är det ingen som vet!
Ja sedan spelade Degerfors borta mot Valsta Syrianska och de vann med 2-3! Kul att de går bra för de och sedan är det hemma match igen snart, på söndag :) Får se om jag kan gå då!
Nej nu ska jag väl ta och varva ner och sova snart! upp i morrn tidigt eftersom jag sla köra 7.15!
Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar