Summa sidvisningar

13 maj 2009

Snacka om fullt upp

Ja igår så var jag ju iväg och träna först efter det så var det bara hem och duscha för sedan åka ner till trafikskolan för att köra :) Idag körde vi lite mer parkering och även fick parkering. Det gick smidigare än vad jag hade förväntat mig!

Så nu blir det att öva med pappsen! Ja sedan var det bara att gå till tråkiga arbetsförmedlingen för att få sig en underskrift så jag kunde posta till försäkringskassan så man kan få pengar! Ja vad fort tiden går när man ska göra massa saker på en och samma dag! Ja för på kvällen följde jag med Linda på strå kul där de alla klasser kan hitta på saker för att få in pengar till klassen. :) Sånt är riktigt mysigt! :) Ja dit övningskörde jag faktiskt och Linda blev inte rädd :P Hehe sicken tur! Ja resten av kvällen så kollade jag först på Robert Gustavsson och senare blev semi för Eurovision! Ja de flesta som gick vidare var helt klart okej! Sverige gick vidare och det var huvudsaken och island bidrag vara bara för gullig :)http://www.youtube.com/watch?v=vppgAH-6nT8

Ja så idag var jag och Emma på risk 1an som man nu måste gå när man ska ta körkort! Lite lyx där för man fick fika också :) Ja men direkt efter det så satte vi oss och plugga lite teori :) Det gick mycket bättre denna gång! Känns skönt för då kanske man kan skriva uppskrivning snart :) Tjoho! Ja efter det så cykla vi ner till handelsbanken för att kolla om det skulle kosta och skaffa dig en dosa som man kunde logga in sig på istället för det vi har nu, man ska skrapa! Ja och tydligen så ska det bara bli dosan som gäller här senare! Så vi är lite före!

Ja sedan var det bara att cykla hemåt för att fixat mat och det fick bli chicken bits och pommes! Orka inte direkt tänka! Så det fick bli nåt snabbt! Ja och nu sitter man här och tar det lungt! Ska väl snart dra en sväng och hoppas jag kan övningsköra med pappa!

Ska nu dra till Linda!

Sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar