Summa sidvisningar

15 februari 2009

BIK BIK BIK


Ja först vill jag börja med att gratta bofors till vinsten mot leksand igår! Vilken match! Där vissa ni att ni verkligen kan och vill kriga om den sista play off platsen jag tror och hoppas ni gör det också!


Ja denna helg har jag varit riktigt dålig på att blogga! Ja men inte haft tid bara!

Så vad gjorde jag denna helg- ja det var mer eller mindre en Ulliz helg kan jag lova!


Fredag så kolla vi på Malmö-AIK , ja kan mbara säga att jag är riktigt imponerad av malmö för de spelar verkligen inte dåligt. Så jag kan bara gratta dom! MASSA prat och skratt såklart :P

Lördag: Så kolla vi på Leksand (Lek i sand) mot Bofors! Ja det var en riktigt rolig match och ännu roligare att de vann :P Grattis igen grabbar! ja sedan blev det att kolla på melodifestivalen där jag tyckte det var konstigt att att inte Lill och Sussie kom direkt till globen! det var sjutton dåligt! Haha Ulliz och jag sbestämde hos för att om Markoolio kommer till globen så ska vi gå till statt där Christian Waltz skulle spela! Men vi gick dit ändå :P Ja där kan man snacka om att man kan känna sig en aning gammal fast man inte är det så känner man sig det när alla som nyss fyllt 18 år går ut! Ja en tårta baka jag också :P mums blev den:P

Söndag blev också en ulliz dag men även Lena :) haka på! tycket hon behövde lite uppmuntring!
Vi käka pizza jag å ulliz medan Lena käka kebabtallrik :D ja sedan kolla vi på film BOLT! En riktig bra film! jag gilla den skapt :P


Ja och filmtips för ni inte förrens i nästa vecka :P för jag orkar inte välja ut film :D ja fy på mej!


Pusshej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar