Summa sidvisningar

1 februari 2009

den tråkiga dagen!

Jaha så var det söndag och jisses vad de dagarna är tråkiga!
Det börja med att vi gick upp klockan 8.15, för vi skulle in till Örebro där Mamma, syrran och pappa skulle på kattutställning medan jag och Ellinor gick först till Ica vid krämaren för att hon ville ha med sig nåt att äta på tågresanhem och sedan gick vi till donkan en snabbis också och vidare till tågstationen!

Fy va kallt det var idag då! Usch tycker inte om kyla! Vill ha SOMMAR nu!

Ja och sedan åkte vi hem och nu i eftermiddag å kvällen har jag då inte gjort mycket! Kollat på tv, somna en stund på soffan och nu har jag suttit här en stund! Har inte lite tråkigt :/ utan mycket tråkigt! Så tråkigt så man skulle kunna somna igen!

Jaha så ska jag summera helgen! Den har varit riktigt roligt och trevligt att umgås med Ellinor för nu blir det inte allt för ofta eftersom vi bor där vi bor!
Ja fredag var riktigt nice måste jag ju säga igen! Haha så klockrent! Men sedan ringde det nån i går och sa något men jag har ingen aning vad den personen sa! det återstår att se!

Ja så vad händer till veckan då, inte den blekaste! För sjutton vad det suger att vara hemma!
För vänt på dygnet har man ju verkligen gjort och det känns absolut inge bra! För det tär verkligen på psyket! Man känner sig ju verkligen helt värdelös och ork har man inte heller! Spelar ju ingen roll om du sover de timmar det sägs att man ska göra så orkar man ändå inget!


Nej men nu ska jag komma med ett film tips också!

1 kommentar:

  1. Jasså du, var till donken. Du som klagar på att jag är till Max och äter ibland. Hihihih....

    SvaraRadera