Summa sidvisningar

26 februari 2009

Sex on the beach


Haha, så vad tänkte ni på nu då? :P

Idag vakna jag vid 3 av att nacken värkte! Men det gick över efter en stund som tur var! Men vakna senare av jag hade både huvudvärk och halsont! Jag gick då upp för att kolla om jag hade huvudvärk och det hade jag 38,7 . Inte lika mycket som igår men ändå feber. Men jag tog mig bara en alvedon och la mig i soffan. Somnade om även då! Vid 14 så skulle jag vara hos kuratorn så jag började knalla vid 13.15 och det tog längre än vad de brukade men det gjorde jag ju lite medvetet eftersom jag ändå är sjuk! När jag väl kom dit så kände jag mig helt kallsvettig! Usch men det gick över!

Efter det så kom Linda ner till stan och därefter kom Ulliz! Så det var bara att hämta biljetterna till Backyard Babies :P Där efter hamna vi på donkan! SKRÄLL =D Haha Ja men jag mådde så mycket bättre idag än igår och i förrgår! Va gôtt! bara jag inte blir sämre i morrn! Men som sagt det spelar ingen roll för ut ska jag ändå!!

Nej nu ska jag kolla klart på andra avenyn på webben och sedan sängen!

Pusshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar