Summa sidvisningar

20 februari 2009

Förlåt!





ja men vad ska jag skylla på att jag inte skrivit på hela 3 dagar! Ingen lust kanske :P




Nej men jag har mått riktigt bra denna veckan och det har lett till att jag gått och lagt mig tidigt om kvällarna och inte mycket dator! det känns så otroligt skönt och dessutom så har jag gått upp tidigt :P i onsdag var jag uppe redan halv 7 :P och vi halv 8 så påbörjade jag min morgonpromenad :D ja det kändes ännu skönare! det sägs ju att det är den bästa promenad och innan frukost ska det vara också! haha men det blev ingen lite promenad heller utan det blev visst 2 timmars lång promenad :) hann med ett hälsa på Ulliz en sväng hon hade ju sovmorgon och allt :D Så när jag kom hem så blev det ingen frukost utan mer en tidig lunch :) ja senare på kvällen så blev det hockey :D Bofors-Oskarshamn , och de vann 6-3 :D Grattis grabbar! ja och sedan blev en i oskarshamn tacklad av Sjödin! Men han fick komma hem idag så det var ju bra det! Men den tacklingen i säg är väl inge fel eftersom oskarhamsspelaren stod med ryggen utåt så han såg inte det ! jaja skitsamma Bofors och det är huvudsaken!




Ja och sedan igår så fyllde syrran åt så jag gick upp runt 7 för att göra tårtan och ju längre den får stå desto saftigare blir den! Ja och den blev riktigt god om jag själv får säga :P ja sedan städa jag an hel del och sedan blev det att fixa maten så det bara vara att värma det sista innan vi skulle äta!! Riktigt god mat var det! kan skriva upp receptet här senare kanske om det hinns med annars tar jag det i morrn!




Ja idag blir det rätt lungt, ska snart ner till stan och träffa Linda :)och därefter så ska jag också lämna in jackan för blixtlåset är paj vill ju kunna stänga igen jackan! Ja senare ikväll så ska jag träffa Sofia , en kompis som jag känt sen lekis! Ska bli kul och se hur hon bor det och prata massa :)




Ja men det är bäst jag slutar här! Sköt om er!




Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar