Summa sidvisningar

21 februari 2009

lördagen kom även denna helg


ja så sitter jag här såhär sent som jag inte gjort på ett tag :P


ja så hur blev min fredag =) Det börja med att jag lämna in på jacka och därefter så träffade jag Linda på stan och vi gick runt där en stund och det sluta med att vi satt på McDonald´s det var fakiskt ett tag sedan vi satt där hon och jag. Oj sedan gick klockan fort kan jag lova. jag följde med Linda en kort sväng hem till henne för senare skulle jag hem till Sofia en gammalkompis som jag känt sedan lekis och det var riktigt trevligt! Riktigt mysig lägenhet hade hon högst upp såklart men det vara bara att gå upp visst hon hade hiss men tänkte nej det är onödigt bättre att få röra på sig :)

ja sedan tänkte jag att kunde ta sällskap med G om han ändå var i samma trakter som mig men det var inte så nära. Men den blev ingen sällskap där inte för han fick skjuts hem och det var väl skönt det för honom! För jisses vad kallt det var ute! Men sen när jag skulle gå hem så fråga han inte om jag ville komma förbi hos honom så jag tänkte varför inte =) Så där var jag några timmar för senare gå hem där ifrån , men det var ju bra att man kunde få värma sig lite innan man gick vidare hem :) va skönt det var att komma hem sedan och lägga sig i sängen när man varit ute i kylan! Somna rätt fort!

Skräll så vakna jag tidigt i morse har väl blivit en vana fast jag la mig sent :P

Så hela förmiddag så låg jag i sängen och kolla på film! riktigt skönt! Först blev det 2 fast and 2 furious och sedan blev det the hulk :D och senare ikväll blev det The Fast and the Furious: Tokyo Drift! Så det blev verkligen en filmdag! riktigt skönt måste jag säga!


Nej nu ska jag kila! hare gôtt! =)


pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar