Summa sidvisningar

25 februari 2009

Jaha så var den friden borta! Var och gratta Malin igår eftersom hon fyllde i lördags! Där frös jag som bara den och det fick jag svar på när jag kom hem, hade 39,2 graders feber =( Usch så denna natt var inge kul kan jag lova. Vakna stup i kvarten! Sedan i morse när pappa vara uppe så var det såååå varmt och mamma gav mig en voltaren ocj jag svettades som bara den! Så jag la mig i soffan i stället! Hungrig var man också men hade ingen matlust för fem öre! Så det vara bara att försöka sova istället men vakna efter en stund och la mig i sänge igen och efter någon timme igen så kändes det som hela sängen var blöt! :/ Usch så här jag inte mått på bra länge!
Så just nu är jag jätte seg och ont i kroppen!
Jag och Ulliz som hade tänkt att hämta biljetterna idag till fredag! Jag säger BARA , Fan om jag mår såhär på fredag då vi ska på Backyard Babies! Då ska jag minsann gå iallafall! Sova hela dagen på fredag och käka massa Alvedon! Ja sedan skulle de sitta fint med massage, någon som ställer upp?

Jaha, annars då! Ja idag är det hockey, sista hemmamatchen för denna säsong och det kommer bli tomt men då väntar man bara på att fotbollen ska dra igång :) Tror det kommer gå bra för KB iår, nu när de har Mark från start denna säsong! För kollar man bara hur bra det gick på slutet av förra säsongen så kan man bara tro att det blir bra! =)

Ja så vad som händer resten av veckan tar jag som det kommer! Nu när man gått och blivit sjuk!

Nej ska fortsätta kolla på filmen Max Payne!
Sorry för jag att det inte blivit några filmtips på ett tag! Men det kommer lite då och då nu!

Sköt om er!
Pusshej

1 kommentar: