Summa sidvisningar

2 februari 2009

måndagkväll


Ja men nu mår jag lite bättre men ändå inte på topp!


Så idag har jag inte gjort allt för mycket kan jag lova! Men städa lite inne på toan så det kändes bra! Fint dessutom :D


Annars så har jag suttit vid datorn och kollat på tv!


Hoppas det blir bättre snart för jag vill inte må såhär! Vill må som jag gjorde förrut! Så man känner när man vaknar! TJOHO en ny dag! Men så är det inte och vad det beror på har jag ingen aning om!

Visst har detta med morfar en del inverkan på det hela för han betydde så otroligt mycket för mig det kan jag inte sticka under stolen med! Fast det nu är 5 månader sedan han dog så känns det som det vore igår! Riktigt stor sorg efter morfar har jag! Jag vet inte vad jag ska göra åt detta! Visst tiden läker sår men det känns som evigheter!


Jag vill bara vara glad igen precis som förrut! Jag vill bli kär!


Vad gör jag som förtjänar att må såhär? Har jag gjort något fel? Eller kommer min tur också snart där jag bra!? Hoppas det kommer snart!


Ni kanske väntar på film tips:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar