Summa sidvisningar

9 februari 2009

Månens dag!


Ja så var det måndag! Ja det är verkligen en riktig tråkig dag! Jo jag missa ju att ge de andra filmtipset igår! misstag av mig! Sorry för det!


Så vad har jag gjort idag? Inte ett jota men jag känner inte dåligt samvete för det! Tackar jag för! För det gör man lätt! Nej men jag vakna några gånger på förmiddag men somna om som tur var och jag tror sjutton att jag råka slå av väckarklockan! Skulle inte alls bli förvånad helt ärligt! Haha för jag kan allt göra saker i sömnen, som en gång när jag hade tagit ner en tavla och ställt den mot stolen! Ja jag går i sömnen ibland! hehe


Ja och sedan gjorde jag lite mat mig själv, lövbiff och potatis! Mums och jag hoppa över såsen för det är ju det som är onyttigt! Ja sedan har jag inte gjort så mycker mer än att sitta vid datorn och kollat på tv! Vilken tråkdag!


Men jag vill ha Lena och Ulliz dag snart! Saknar er! Men Ulliz träffar jag i morrn ;D HOCKEY!

Ja sedan ska jag ha en Fia dag också men får la se när det blir av! En heldag i Örebro skulle sitta fint!


Nej nu ska jag väl gå ner en trappa och fixa i ordning TACOS!


Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar