Summa sidvisningar

2 februari 2009

nedstämd


ja usch idag så känner jag mig inte alls på topp! Jag skulle lungt kunna ligga i sängen hela dagen och bara inte göra nåt! :(

Ja du jag vet inte riktigt vad det är med mej, känner mej lagom värdelös!


Jag känner mig inte hel för fem öre! Jag känner helt och hållet inte igen mig för det jag är inte mig själv!


Usch jag vill också känna mej glad och lycklig! Jag känner mej känsligare än vad jag gjort förrut!
Jag är inte ensam men känner mej otroligt ensam!


2 kommentarer:

  1. Vill inte att du ska känna dig så.

    SvaraRadera
  2. Man har sådana dagar och jag hoppas innerligt att du känner dig bättre snart. Ingen rolig känsla och aldrig kul att känna sig nedstämd. Finns här för dig, även om jag inte alltid visar det på bästa sätt. Älskar dig MIFFO /// Ditt Mongo

    SvaraRadera