Summa sidvisningar

16 februari 2009

Bullbakning

Ja så har man varit duktig och bakat :) såhär ser ni resultatet! Goda blev de kan jag lova! Men det är inte vi som ska ha de utan KB ska ha de på sitt årsmöte ikväll! Men inte för jag tror det blir många som kommer men bättre att göra många så det inte blir nån som blir utan!

Ja annars har jag inte gjort så mycket men tro det eller ej så gick jag och la mej innan 12! Fan va skönt det kändes måste jag ju säga! Datorn kändes inte lockande på någe vis! Skönt måste jag säga! För jag vill ju inte vara beroende av datorn :/
Ja så när jag la mig så kolla jag klart på Men in black som jag hade börjat kollat på här i lördags! men det var inte så mycket som jag hade kvar så jag kolla slut på filmen busungarna! Ja sedan somna jag någon timme senare! hade till och med satte på klockan på ringning! Klocka 8.00 men jag gick inte upp då utan tänkte att jag skulle ligga och dra mej en stund men vakna lite senare och då var klockan helt plötsligt halv 12! Suck tänkte jag, för jag hade tänkt att gå upp tidigare för att baka! Så det var bara att gå upp då för att baka! :)
Det är det enda jag gjort idag men alltid nåt :)

Nej nu ska inte tiden här vid datorn bli alltför långvarig! Ska bara skriva klart här och sedan får jag se vad det blir funderar på att ta en promenad! Men det är inte allt för bra eftersom jag inte riktig är frisk än :/

men får la se!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar