Summa sidvisningar

17 februari 2009

House MD


Jaha så var det tisdag och jag har hunnit med lite iallafall! Tro det eller ej men jag låg i min säng klockan 23.00! Det ni ;) Men visst jag somna inte förrens 1 men ändå! Det är ju helt underbart att kunna känna att man kan lägga sig tidigt och sedan dessutom kan gå upp tidigt! Ja men jag vakna vid 6 i morse och var riktigt pigg men tänkte nej jag sover en stund till :) Ja sedan gick jag upp några senare.
Fixa lite att äta, ja eller det var bara att värma pajen (som faktiskt kan vara en maträtt)
Ja sedan knalla jag och syrran ner till trafikskolan! Jag gjorde nu från skratch och klarade godkänt så nu är det bara ta ett steg i taget och sen köra massa så man kan få sig det där körkortet som är riktigt bra att ha!
Ja efter det så blev det mat :) Potatis,fläsk och löksås :D Vad det är gott! Så det blir att man äter det i morrn också!
Ja efter det så var man till självaste Degerfors där jag var på Lollo´s ljusparty. Beställde lite ljus för det går alltid åt av någon anledning :P
Ja och nu sitter jag här! Ja för jag fick hoppa över hockeyn faktiskt KHC spelade men det får bli nästa hemma match men vet ni, det är faktiskt hockey i morrn! Bofors-Oskarshamn!
Jaaa i morrn ska jag baka, ja visst det är bara tårtbotten, men ändå :P och efter det kanske det blir en sväng till trafikskolan hade jag tänkt mej och därefter HOCKEY :D
JAG VILL ÅKA PULKA, NÅN SOM VILL HAKA PÅ?
Jo eftersom jag har House som bild och rubrik så måste jag ju helt enkelt skriva nåt om det!
Det är en av mina favorit serier! Tackar Emma för det!
Det är om en sjukhus där House jobbar och han är verkligen en klass för sig. Han får de där speciella fallen där man verkligen få sig något att tänka över vad det kan vara för det är inte alltid att bara ta några prover eller ge medicin för det kan skada patiens (ja lr hur det nu stavas)
House kan ta till otroliga sätt att få reda på vissa sanningar bakom det hela och ibland ljuger han de rakt upp i ansiktet men får fram sanningen! Så brutal men så ärlig!
Man kan bara älska honom :)
nej nu ska jag kila! Sköt om er!
Pusshej

1 kommentar:

  1. Jag vill med åka pulka men när vet jag inte. :D // lena

    SvaraRadera