Summa sidvisningar

5 februari 2009

tors dag


Ja så var det redan torsdag och jag har gjort det jag nästan bestämt! Jag ringde kuratorn men var upptagen hela dagen så det blir att se om jag kan få tag på den i morrn!

Ja och sedan städade jag färdigt köket och det blev så fint så :) riktigt nöjd är jag!


Ja men sen följde jag med mamma och syrran på auktion och det kan allt vara lite roligt ibland! Ja klockan gick fort iallafall och pappa hade gjort maten som jag hade tänkt gjort! Det var riktigt gott!


Ja sen hamna jag här, vilken skräll :P men jag har inte suttit så mycket vid datorn så det är en bra grej! Duktig jag är!


Ja så vad blir de i morrn då det är första dagen på helgen vad blir det för min del blir det först att ringa kuratorn, sedan ringa Saab Bofors Dynamics och efter vi ätit Emma och jag så blir det en sväng ner till körskolan där vi ska ta tag i det där körkortet för vem säger inte att det vore skönt att kunna ta sig var man vill själv, men det är inte det lättaste! Ja sen får jag la se vad det blir!


Lördag så ska jag nog ta mig till Karlbergshallen och kolla på innebandy som nu är bra många år sedan man var på, fast det är grymt roligt att kolla på men det har nog en del med att man själv sluta spela för man inte hade orken och motivatione till att bygga upp den skada man fick för flera år sedan och har fortfarande inte tränat upp mig men jag kan inget annat än säga att jag saknar innebandy riktigt mycket! Ja så att gå iväg och kolla på innebandy är nog troligt och för senare vara med Linda :)


Ja men just nu ska jag ta och kolla på lite film :)


Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar