Summa sidvisningar

8 februari 2009

Segar dagen


Ja och det är söndag IGEN! Ja jag skrev inget igår så det får bli två filmtips idag!

Haha, igår så var jag ju på innebandy och fy sjutton vad det drar i tarmen för jag vill spela innebandy igen! Saknar det som bara den :/ Ja men de förlora tyvär, fan vilken utur de hade!


Och efter det så drog jag till Linda efter jag hade käkat! Efter ett tag kom jag på den fina idée med att gå utt på statt det var ju ändå gratis! Haha ja men visst det var de folk, men jisses vad de gör om hela tiden där! de har ju gjort ett till dansgolv! Ja och där var de massa ynglingar! Ja det är ju dit man går när man fyller 18 och får gå ut! Ja men det var inge kul så vi drog till wickan istället men där var det verkligen dött! Ja men träffa folk fick vi iallafall! Sedan drog vi till max :D satt där en stund och sedan bar det hemmåt!


Ja och idag så blir det lungt som bara den! Trött blir man på denna snö som bara blir mer och mer! Men hallå den snön ville jag ju ha på självaste julafton! Så får vi det nu 2 månader efteråt! Ja men inget att göra åt! Men tänk om det skulle vara snö på min födelsedag usch det skulle jag inte gilla! När jag fyller år tänker jag inte nämna då blir det mobbing på höggrad! Räcker att mina nära och kära vet!:D


Ja men just nu kollar jag på hockey, ja skräll! Sverige-Finland och sverige gjorde mål för en stund sen! JAAAA :D 1-0 Mohaha alltid lika kul att vinna över finnarna :P


Händer senare då? Ja du inte den blekaste! Något kul hoppas jag iallafall!


Sköt om er!


Pusshej!

1 kommentar:

  1. Om det är snöä på din födelsedag så kan vi ha en mysig ute dag :D Klä oss varmt, ta med goa mackor och varm oboy. Sen ut och åka pulka.Så med eller utan snö så blir det en bra dag :D Älskar dig. Puss/ Mongo

    SvaraRadera