Summa sidvisningar

6 februari 2009

Fan va underbart!


Ja så var det redan kväll, helt sjukt vad fort det gick :P


haha jag somna nog vid en 5 :D fast jag gick å la mig vid en 2 och då satte jag på en sunes sommar, så himla underbar film :) man kan inte blir trött på den! och efter den så blev det början på farliga sinnen! ja sedan somna jag faktiskt haha!


Ja och väckarklockan ringde i morse också för jag skulle ta och ringa kuratorn. Så jag fick en tid på torsdag och det känns riktigt skönt! Att kunna lätta på sina tankar man har inom sig och även få annat sätt att tänka på och få "aha" upplevelser! Ja sedan har jag inte gjort så mycket mer än att bara vara social! Dessutom så känner jag mig helt glad nu och jag har ingen aning! men skönt känns det! efter inte varit det på hela veckan ja den mesta tiden iallafall!


Ja sedan satt jag och kolla på "på spåret" det är ett riktigt bra program och nu hamna jag här såklart! inte lika mycket datortid! Tack för det säger jag bara! :)


Ja i morrn ska jag först iväg och kolla på innebandy som jag inte varit på flera år och det har ju med att göra med att man la av med det och jag bara saknar det mer och mer! Men om jag skulle spela det igen så måste jag göra två saker först!

1 Bygg upp mitt knä eftersom det var det som gjorde att jag sluta och tappa bara motivationen för att bygga upp det!

2Få upp mitt flås och motion!


Jo visst är det möjligt för bara man vill så går det! Men då måste jag först ta kontakt med en sjukgymnast så jag tränar rätt sorts träning! Får ta tag i det iallafall!


Ja och efter innebandy så ska jag ha Linda dag :) Får la se vad vi hittar på för det är ingen som vet!


nej nu ska jag jag inte skriva så mycket mer!


puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar