Summa sidvisningar

10 februari 2009

ny dag och nya tag!


ja så var det tisdag och jag har varit rätt dålig på att uppdatera mej med filmtips också dåligt av mig!


Ja men idag har jag ont i halsen :/ usch börja redan igår kväll då jag bara hade lite ont men senare under natten fick jag ondare så i förmiddags ville jag helt inte gå upp! Men var illa tvungen eftersom jag var tvungen att kila ner till arbetsförmedlingen för att få underskrift så jag kunde skicka iväg det till försäkringskassan. Ja sedan träffa jag Linda en liten stund också. Där efter blev det hockey KHC-Arvika men där blev det tyvär förlust men kan inte direkt påstå att det var någon höjdarmatch men jag vann faktiskt på resultatlotten :) haha någe bra!


ja annars har de varit rätt lungt!


Ja i morrn är det hockey IGEN! Haha tänka sig! Skulle lungt kunna kolla på hockey varje dag :P

ja annars blir det lungt i morrn också!


Ulliz och jag ska ha Hockeymyskväll på fredag hehe längtar redan ju! hehe!


nej måste nu passa på att ta ett filmtips innan klockan bara springer iväg :P


pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar